Kalba Uždaryti

Spustelėkite, jei norite pakeisti kalbą

„HONDA“ HIBRIDINĖ TECHNOLOGIJA

DU GALIOS ŠALTINIAI

Scroll

Ateities formulė.

„Honda“ hibridiniai automobiliai yra ypač dinamiški, nepaprastai ekonomiški ir daug mažiau teršia aplinką.

KELIAS ŠVARESNĖS ATEITIES LINK

HIBRIDINIAI „HONDA“ AUTOMOBILIAI

Laikytis šiuolaikinio vairavimo būdą atitinkančių mažos taršos standartų, kurie tampa vis labiau aktualesni, yra svarbus dabartinės ir būsimos aplinką tausojančios visuomenės uždavinys. Nauji reglamentai jau paveikė važiavimo išlaidas. Tokia tendencija išliks ir ateityje. Hibridinės galios laikas jau prasidėjo. Ilgainiui ji taps vis populiaresnė, nes hibridiniai automobiliai gerokai mažiau suvartoja degalų ir išskiria daug mažiau CO2 nei tradiciniai benzininiai automobiliai. Akivaizdu, jog hibridai atėjo ne vienai dienai – žvelgiant iš ilgalaikės perspektyvos, jie yra puiki pinigų taupymo priemonė.

HIBRIDINIAI „HONDA“ AUTOMOBILIAI

Mes ir toliau tobulinsime hibridinius automobilius, kad galėtume prisidėti prie mažai anglies dioksido išskiriančios visuomenės kūrimo.

Mūsų ilgametė patirtis hibridinių technologijų srityje pagrįsta kūrybiškumu, inovacijomis ir nuolatiniu tobulėjimu. Pirmoji „Honda“ hibridinė technologija pasirodė 1999 m. su „Insight“ modeliu. Nuo to laiko mes pasiekėme didelį proveržį tobulindami šias technologijas ir plėsdami savo hibridinių automobilių asortimentą.


„Honda Hybrid Performance“ i-MMD
Savarankiškai veikianti sistema užtikrina itin greitą reakciją ir sklandų važiavimą. Ši išmanioji „Multi Mode Drive“ sistema siūlo tris važiavimo režimus, kurie perjungiami priklausomai nuo situacijos ir kelio tipo.

 

Mūsų stulbinantis superhibridas NSX su „Super Handling“ visų varomųjų ratų sistema. Sistemą sudarantys trys elektriniai varikliai ir V6 benzininis variklis žaibiškai sukuria sukimo momentą, todėl automobilis leidžia mėgautis įspūdinga dinamika ir kvapą gniaužiančiu valdymu.

„Honda CR-V“. Europoje pasirodysiantis populiariausias pasaulyje visureigis pasirengęs užkariauti dar platesnės auditorijos palankumą.

Dviguba galia
Trumpai tariant, mūsų pažangūs hibridiniai automobiliai sujungia benzininio ir elektrinių variklių privalumus. Varomi drauge veikiančių ekonomiško benzininio ir elektrinių variklių, jie suvartoja daug mažiau degalų. Darniai dirbdami kartu, šie galios agregatai reikiamu momentu sklandžiai perduoda galią ir užtikrina spartų pagreitėjimą.

MŪSŲ NAUJASIS HIBRIDINIS VISUREIGIS

Naujas „Honda CR-V Hybrid“ modelis.

Pasitelkę i-MMD elektrinio variklio ir generatoriaus sistemą, mes sukūrėme savo pirmąjį masinės gamybos hibridinį visureigį, kuris Europoje bus parduodamas kaip naujasis „Honda CR-V“. Dėl savo aukštos kokybės, universalumo ir erdviausio klasėje salono gerai žinomas naujasis „CR-V“ modelis su 2,0 l benzininiu varikliu, veikiančiu pagal Atkinsono ciklą, ir mūsų unikaliu hibridiniu galios agregatu pateikia naują važiavimo daug mažesnėmis sąnaudomis apibrėžimą.

 

 

VAROMOJI JĖGA

„Honda“ hibrido našumas.

„Honda“ i-MMD hibridinė sistema su elektriniu varikliu ir generatoriumi akimirksniu reaguoja į komandas, suteikdama jaudinančių vairavimo potyrių. Taip yra ne tik dėl elektrinių variklių sukuriamo sukimo momento – mūsų hibridai dovanoja abiejų tipų automobiliams būdingas geriausias savybes. Ši pažangi pavaros technologija automatiškai sklandžiai įjungia tinkamą galios šaltinį – elektrinį variklį esant mažesniam greičiui ir benzininį variklį važiuojant didesniu pastoviu greičiu, kai jis veikia efektyviausiai.

Tolygus ir ramus važiavimas
„Honda“ hibridas siūlo unikalią vairavimo patirtį. Ramus ir tylus pajudėjimas iš vietos elektriniu režimu yra neprilygstamas. Benzininis variklis įsijungia taip tyliai ir sklandžiai, kad net neįmanoma suprasti, ar jis tikrai veikia.

 

NSX montuojami tiesioginio perdavimo galios agregatai yra mūsų iki šiol technologiškai pažangiausio keliams skirto automobilio variklio dalis.

Nereikia prijungti prie tinklo
Vienas hibrido privalumų yra tas, kad nereikia ieškoti įkrovimo stotelės ar turėti specialų elektros lizdą namuose. Važiuojant variklis nuolat įkrauna akumuliatorių – tereikia įpilti benzino, kaip dažniausiai darote. Tai iš tiesų labai paprasta.

Taupumas
Hibridas sunaudoja mažiau degalų, todėl padeda sutaupyti pinigų. Dėl mažesnių degalų sąnaudų mažiau išskiriama ir teršalų – tausojama ir piniginė, ir aplinka.

Ramybės jausmas
Jūs galėsite keliauti be rūpesčių: „Honda“ i-MMD akumuliatoriui taikoma visapusiška penkerių metų arba 100 000 km ridos (priklausomai nuo to, kuri sąlyga įsigalioja anksčiau) garantija. Taigi mes visuomet būsime šalia.

 
 

IŠMANIOJI HIBRIDINĖ SISTEMA

Ji mąsto savarankiškai.

Išmanioji „Multi Mode Drive“ (i-MMD) sistema pati parenka efektyviausią degalų ir elektros energijos naudojimo būdą, todėl vairuotojui nereikia perjungti važiavimo režimų, kurie yra trys – „Electric Drive“, „Hybrid Drive“ ir „Engine Drive“.

Hibrido veikimas „Electric Drive“ režimu
Esant įjungtam „Electric Drive“ režimui, automobilį varančiam elektriniam varikliui energija tiekiama tik iš akumuliatorių. Šiuo režimu veikiantis hibridas ypač tyliai rieda ir į aplinką neišskiria nė gramo teršalų.

 

Hibrido veikimas „Hybrid Drive“ režimu
Automobiliui veikiant „Hybrid Drive“ režimu, benzininis variklis energiją tiekia elektriniam generatoriaus varikliui, kuris ją perduoda elektriniam varikliui, o visa perteklinė benzininio variklio energija grąžinama atgal per generatoriaus variklį akumuliatoriams įkrauti.

Hibrido veikimas „Engine Drive“ režimu
Kai įjungiamas „Engine Drive“ režimas, automobilio ratus varo benzininis variklis. Atliekant greitą lenkimo manevrą, jo tiekiamą galią sustiprina įsijungęs elektrinis variklis.

 

„Honda“ hibrido važiavimo režimų pristatymas

Važinėjant mieste, dažniausiai naudojami „Hybrid Drive“ ir „Electric Drive“ režimai, užtikrinantys optimalias degalų ir energijos sąnaudas.

 

TECHNOLOGIJŲ VISUMA

Visos šios pažangios „Honda“ hibrido technologijos suteikia visiškai naujų vairavimo potyrių.

 
 
 

DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI APIE „HONDA“ HIBRIDUS

Kas yra hibridinė sistema ir kaip ji veikia?

Tai labai plati tema, kurios neįmanoma trumpai apžvelgti. Todėl pamėginkime ją panagrinėti atskiromis dalimis (klausimais, kuriuos galite užduoti), kad geriau suprastumėte, kaip veikia hibridinė „Honda“ technologija.

Kas nutinka užvedus automobilį?
Užvedus automobilį, benzininis variklis įjungia elektrinį variklį, kuris šiuo momentu veikia kaip generatorius. Jis paverčia variklio generuojamą energiją elektros energija, kuri kaupiama akumuliatoriuje.

Kaip ir kada automobilis naudoja tik elektros energiją?
Pradedant važiuoti ir važiuojant mažu greičiu, taip pat atbuline eiga, automobilį varo elektrinis variklis, naudodamas elektros energiją iš akumuliatoriaus. (Jūs galite tyliai išvažiuoti iš namų ankstyvą rytą nepažadindami kaimynų.) Kai akumuliatorių reikia įkrauti, įsijungus varikliui generatorius vėl paverčia variklio gaminamą energiją elektros energija, kuri yra kaupiama akumuliatoriuje.

 

Kaip ir kada automobilis naudoja tik benzininio variklio energiją?
Benzininis variklis efektyviausiai veikia važiuojant pastoviu greičiu – jis varo automobilį ir tiekia energiją, kuri vėliau naudojama akumuliatoriui įkrauti.

Ar reikia prijungti automobilį prie tinklo?
„Honda“ hibridinių automobilių įkrauti nereikia. Akumuliatorius yra nuolat įkraunamas naudojant benzininio variklio generuojamą perteklinę energiją ir regeneracinio stabdymo metu išsiskiriančią energiją. Veikdamas variklis gamina elektros energiją, kuri kaupiama akumuliatoriuje.

Kas nutinka, kai reikia atlikti greitą lenkimo manevrą?
Kai sparčiai didinamas greitis arba kai reikia sutelkti didesnę galią, naudojami abu galios šaltiniai – automobilį varo benzininis ir elektrinis varikliai. Nuspaudus akceleratoriaus pedalą, naudojama papildoma akumuliatoriuje sukaupta energija, kad būtų optimaliai padidinta elektrinio variklio galia!

Kas yra regeneracinis stabdymas?
Regeneracinio stabdymo sistema paverčia stabdymo metu išsiskiriančią energiją elektros energija – kitu atveju ji virstų nenaudinga šiluma. Elektros energija kaupiama akumuliatoriuje. Regeneracinio stabdymo metu elektrinis variklis veikia priešingai – vietoj elektros energijos naudojimo ratams sukti besisukantys ratai suka variklį, taip vystant elektros energijos gamybai.