„HONDA“ PASAULIS

ĮKVĖPTA SVAJONIŲ

Mūsų filosofija pagrįsta esminiu įsitikinimu, jog mūsų produktai turi džiuginti klientus ir gerinti jų gyvenimo kokybę. Mes visuomet stengsimės brandinti idėjas ir įgyvendinti savo ambicingus planus, dalydamiesi pasiekimų džiaugsmu su viso pasaulio žmonėmis.

 

Scroll

Drąsa mesti iššūkį įsigalėjusiai tvarkai

„Jei pasiūlysite ypatingą produktą, žmonės jį pirks.“ Soichiro Honda

MŪSŲ PAGRINDINIAI ĮSITIKINIMAI, NUOSTATOS IR PRINCIPAI

"Mūsų įkūrėjai Soichiro Honda ir Takeo Fujisawa savo svajonę pavertė „Honda“ filosofija. Ji pagrįsta dviem pagrindiniais principais – pagarba asmeniui ir vadinamaisiais „trimis džiaugsmais“. Net ir šiandien šiais principais remiasi visi mūsų partneriai. Jie atsispindi ir visoje mūsų veikloje. Tačiau „Honda“ vizija nėra vien žodžiai. Mūsų partneriai žino, jog mes jais pasitikime, skatindami imtis sudėtingų iššūkių nesibaiminant nesėkmės. „Honda“ bendrovėje visi gerbia vienas kitą. Soichiro Honda niekuomet neleistų, kad būtų kitaip. "

PAGARBA ŽMOGUI

Iniciatyvumas, pasitikėjimas ir lygybė.

„Honda“ bendrovė įkurta remiantis pagarbos vienas kitam principu. Mes žinome, jog kiekvienas turi savų idėjų, todėl skatiname savo partnerius jas įgyvendinti, prisiimant už tai atsakomybę. Puoselėdami tarpusavio pasitikėjimo kultūrą mes galime pasikliauti vieni kitais ir dalytis savo žiniomis.

 

Ateities svajotojai – ASIMO linksmina mokinius, lankančius „Honda“ svajonių mokyklą Svindono mieste.

TRYS DŽIAUGSMAI

Pirkimas, pardavimas, kūrimas.

Pirkimo džiaugsmas
Mes norime, kad klientai suprastų, jog priėmė protingą sprendimą, ir ilgus metus mėgautųsi ištikimai tarnaujančiais „Honda“ automobiliais.

Pardavimo džiaugsmas
Mūsų modeliai turi motyvuoti mūsų atstovybes. Nelengva parduoti produktą, kuris nesuteikia pasitikėjimo.

Kūrimo džiaugsmas
Kai mūsų klientai ir atstovybės yra patenkinti, mūsų kūrėjai gali didžiuotis savo puikiai atliktu darbu.

 

BALTA DARBINĖ APRANGA

„Geri produktai negali būti gaminami nešvarioje gamykloje.“

Kiekvienas dirbantis „Honda“ gamykloje dėvi baltą aprangą, net prezidentas. Nešvarumai ant baltų rūbų matosi iškart: palaikant gamykloje švarą, nešvarumų nebus. Šią idėją 1952 m. pasiūlė Soichiro Honda. Jos laikomės iki šiol.

Darbo džiaugsmas
Mes norime, kad kiekvienas priklausantis „Honda“ pasauliui mėgautųsi savo darbu, atvirai reikštų mintis, siektų ambicingų tikslų ir vertintų pastangas. Mes manome, jog tai padeda mūsų partneriams gaminti kokybiškus ir vertingus produktus. Koks mūsų tikslas? Siekti, kad klientai būtų visiškai patenkinti.

 

Gerbdami originalią Soichiro Honda idėją, mūsų technikos specialistai visame pasaulyje iki šiol dėvi baltą darbinę aprangą.

Soichiro Honda nuo pat pradžių išmintingai pasiūlė dėvėti baltą darbinę aprangą, simbolizuojančią švarią darbo aplinką.