Scroll

SPAUDOS PRANEŠIMAS

2018 CR-V

1. Įžanga: nauja perkamiausio pasaulyje visureigio versija

2. Rafinuotas ir sportiškas išorės dizainas, gerai pažįstamas siluetas ir aukščiausios kokybės salono apdaila

3. Galingas benzininis variklis, išsiskiriantis puikiais faktiniais efektyvumo rodikliais ir užtikrinantis lengvą valdymą

4. Labiausiai iki šiol ištobulinta „CR-V“ važiuoklė, įkvepianti dinamika ir neprilygstamas važiavimo komfortas

5. Patobulintos technologijos, užtikrinančios efektyvesnį „CR-V“ visų varomųjų ratų sistemos veikimą ir didesnį pravažumą bekelėje

6. Didžiausias „CR-V“ salonas per visą šio modelio istoriją ir efektyviausiai klasėje panaudota erdvė

7. Pažangiausios saugos charakteristikos bei į standartinę komplektaciją įtrauktas „Honda Sensing™“ technologijų paketas


Susipažinkite >>

1. Įžanga: nauja perkamiausio pasaulyje visureigio versija

  • Komfortiškesnis, praktiškesnis, su patobulintomis ryšio technologijomis 
  • Erdvesnis salonas, pirmą kartą siūloma septynvietė versija
  • Benzininis variklis, siūlantis geriausią klasėje galios ir efektyvumo kombinaciją

Po 1995 m. pirmosios kartos Honda „CR-V“ pasirodymo, šis modelis netrukus išpopuliarėjo ir tapo perkamiausiu pasaulyje visureigiu . Patobulintomis ir unikaliomis charakteristikomis išsiskirianti naujausia populiaraus kompaktiško visureigio versija sukurta siekiant pranokti klientų lūkesčius. Naujasis „CR-V“ dabar siūlo visą seriją rafinuotų technologijų ir aukščiausio lygio kokybę. 

„CR-V“ pasižymi nauju rafinuotu išorės dizainu, platesnėmis ir tvirtesnėmis ratų arkomis, aštresniais variklio dangčio ir kampinių langų kontūrais, taip pat naujausia Honda modelių šeimos stilistikos interpretacija su charakteringa priekinių žibintų grafika.

Naujasis modelis diktuoja naujus salono kokybės, rafinuotos apdailos ir erdvumo standartus. Be to, pirmą kartą siūloma septynvietė versija, įtraukta į benzininių modelių su visų varomųjų ratų sistema asortimentą. „CR-V“ nenusileidžia aukščiausios klasės produktams: jis išsiskiria geresne važiavimo kokybe, greitesne vairo reakcija, didesne kėbulo kontrole ir mažesniu NVH lygiu. Naujasis „CR-V“ patobulintas visais aspektais – dabar jis yra komfortiškesnis, praktiškesnis ir siūlo pažangesnes ryšio technologijas nei iki šiol.

Naujajam „CR-V“ būdingos šiek tiek didesnės išorės proporcijos, ilgesnė važiuoklės bazė ir platesnė stovėsena. Šie pakeitimai leido ženkliai išplėsti ir efektyviausiai suplanuoti salono erdvę - visiems keleiviams palikta užtektinai vietos, o platesnė ir gilesnė bagažinė turi ilgesnį krovinių skyrių. Naujos dviejų lygių bagažinės grindys leidžia suformuoti lygų paviršių stambesniems daiktams gabenti, o elektra valdomos bagažinės durelės su bekontakčiu atidarymo mechanizmu - lengvai patekti į krovinių skyrių.

Dėl išmaniųjų funkcijų naujuoju „CR-V“ patogu naudotis kiekvieną dieną. Pavyzdžiui, atidaromų bagažinės durelių aukštį galima nustatyti taip, kad jos neliestų žemų lubų. Lanksčias salono erdvės pritaikymo galimybes išplečia trijų režimų dėtuvė centrinėje konsolėje ir naujos, vienu judesiu nulenkiamos, 60:40 santykiu dalijamos antrosios eilės sėdynės, leidžiančios greičiau ir lengviau sukrauti daiktus.

Platformos konstrukcija apima Honda išskirtinį naujos kartos ACE™ (pažangios suderinamumo technologijos) kėbulo karkasą su daugybe tarpusavyje sujungtų konstrukcinių elementų smūgio energijai tolygiau paskirstyti. Be to, į standartinę visų modelių komplektaciją įtrauktas „Honda Sensing™“ įrangos paketas. Tai vienas gausiausių klasėje aktyviosios saugos ir pagalbinių vairuotojo technologijų rinkinių. Jį sudaranti įranga naudojasi radaro ir kameros perduodama informacija ir padeda vairuotojui įvairiomis važiavimo sąlygomis.

 

Pirmąjį geriausią rato apvažiavimo laiko rezultatą Hungaroringo trasoje „Honda“ pademonstravo 2016 m. su ankstesnės kartos „Civic Type R“. Šis naujas geriausias laiko rezultatas yra penktasis „Honda Type R Challenge 2018“ bandymų serijos rato apvažiavimo rekordas tarp priekiniais ratais varomų automobilių. Numatyti tikslai pasiekti. Bandymų serija buvo sumanyta 2017 m. balandžio mėn., kai „Type R“ tapo greičiausiu priekiniais ratais varomu serijiniu automobiliu per visą lenktynių istoriją Niurburgringo Šiaurinėje kilpoje (jis ratą įveikė per 7 min. ir 43,8 sek.). Šie šeši rato apvažiavimo rekordai įtvirtina „Civic Type R“ kaip greičiausio klasės automobilio statusą. 

Automobilio galimybes penkiose Europos trasose išbandė penki „Honda“ lenktynių čempionai, pasiekę naujus rato apvažiavimo rekordus tarp priekiniais ratais varomų serijinių automobilių.  
• WTCR pilotas Tiago Monteiro pasiekė rato apvažiavimo rekordą Estorilio trasoje (Portugalija) – 2 min. ir 01,84 sek.
• BTCC legenda Mattas Nealas geriausią rato apvažiavimo laiko rezultatą pademonstravo Silverstoune (JK) – 2 min. ir 31,32 sek.
• Japonijos Super GT žvaigždė Betrandas Baguette rato apvažiavimo rekordą pasiekė Spa-Francorchamps trasoje (Belgija) – 2 min. ir 53,72 sek.
• WTCR pilotas Estebanas Guerrieri naują rato apvažiavimo rekordą pasiekė Magny-Cours GP trasoje (Prancūzija) – 2 min. ir 1,51 sek.

Naujausios kartos „Civic“ plėtotės programa yra didžiausia per visą „Honda“ istoriją. Pagal ją „nuo nulio“ sukonstruoto naujo modelio paskirtis – dovanoti nė vienam esančiam „Civic Type R“ neprilygstantį vairavimo malonumą. Šis galingas hečbekas išlieka greičiausiu ir sparčiausiai įsibėgėjančiu automobiliu savo klasėje. Tokią poziciją jis užsitikrino dėl lengvos ir itin tvirtos kėbulo konstrukcijos bei unikalios dviejų ašių statramsčio tipo priekinės pakabos sistemos, kuri sumažina savaiminį vairo sukiojimąsi ir padeda įveikti sudėtingus posūkius. Galingo „Honda“ hečbeko genus paveldėjęs „Type R“ yra sparčiausiai įsibėgėjantis ir greičiausias automobilis savo klasėje.

Baigdamas savo kalbą, Jensonas Buttonas pabrėžė: „Šis naujas „Type R“ yra tiesiog klasiškas, koks visada ir buvo. Nauja karta akivaizdžiai neprarado modelio žavesio.“