Scroll

SPAUDOS PRANEŠIMAS

Turinys

  1. Įžanga. Naujasis „Jazz“ – ekonomiškas ir komfortiškas automobilis, išsiskiriantis geriausiomis klasėje ryšio galimybėmis
  2. Galinga „e:HEV“ hibridinė sistema, siūlanti patrauklų optimalaus našumo ir efektyvumo derinį
  3. Vientisas modernus dizainas, integruojantis kultines „Jazz“ formas
  4. Sumani komponuotė, komfortiškiausias salonas klasėje ir neprilygstamas praktiškumas
  5. Išskirtinė dinamika ir lengvas valdymas
  6. Su kasdieniu gyvenimu vairuotoją sujungiančios pažangios technologijos
  7. Platus „Honda SENSING“ saugos įrangos paketas
  8. Techniniai duomenys

1. Įžanga. Naujasis „Jazz“ – itin ekonomiškas ir komfortiškas automobilis, išsiskiriantis geriausiomis klasėje ryšio galimybėmis

  • Pažangi hibridinė sistema užtikrina optimalų efektyvumą ir našumą.
  • Modernus dizainas yra tolesnės kultinio „Jazz“ silueto plėtotės rezultatas.
  • Pristatoma nauja „Jazz“ versija – „Jazz Crosstar“.
  • Įdiegta naujausios kartos informacinė ir pramoginė sistema su ryšio technologijomis.
  • Automobilis išsiskiria erdviausiu klasėje salonu ir neprilygstamu praktiškumu.
  • Dėl patobulintos pakabos galima mėgautis dinamišku vairavimu.
  • Automobilyje gausu pažangių saugos sistemų.

„Honda“ siūlomi nauji „Jazz“ ir „Jazz Crosstar“ modeliai yra lengvai valdomi, efektyvūs ir greitai reaguoja į komandas. Šias važiavimo charakteristikas lemia kaip standartinė įranga komplektuojama „e:HEV“ hibridinė sistema. Naujosios kartos „Jazz“ modelis, kaip „Honda“ naujo „e:TECHNOLOGY“ asortimento dalis, siūlomas tik su hibridine dviejų variklių sistema „e:HEV“. Tai pirmasis iš šešių elektrifikuotų „Honda“ modelių, kuriuos bendrovė yra numačiusi pristatyti Europoje iki 2022 m.

„Jazz e:HEV“ išsiskiria patraukliu galios ir efektyvumo deriniu, kuris papildo kitus jo pranašumus – nepranokstamą klasėje salono komfortą ir išskirtinį praktiškumą.

Siekdama iš pagrindų pakeisti savo kompaktiško miesto automobilio apibrėžimą, „Honda“ susitelkė į naują dizaino filosofiją, pagrįstą japonų principu „Yoo no bi“. Jis orientuotas į grožį, slypintį kasdieniuose daiktuose, kurie laikui bėgant tobulinami, kad taptų dar patrauklesni, išliktų ergonomiški ir tinkami naudoti pagal paskirtį.

„Šį automobilį sukūrėme kaip objektą, galintį praturtinti jį naudojančių žmonių kasdienį gyvenimą“, – teigė „Jazz“ projekto vadovas Takeki Tanaka.

Nesenstančios „Jazz“ modelio formos įvilktos į naują rūbą: naujojo „Jazz“ dizainas išsiskiria glotniais kontūrais ir ankstesnėms kartoms būdinga trumpa priekine dalimi bei į priekį paslinktu salonu. Šios dizaino evoliucijos rezultatas – nauja patraukli išvaizda, papildanti nepranokstamą komfortą bei praktiškumą, kuriuo garsėja „Jazz“.

Naująjį „Jazz“ modelį „Honda“ inžinieriai kūrė glaudžiai bendradarbiaudami su dizainerių komanda. Jie siekė išsaugoti erdviausią klasėje saloną, kuris yra tapęs ankstesnių kartų vizitine kortele. Šis tikslas buvo pasiektas sumaniai išdėsčius hibridinės sistemos komponentus važiuoklėje ir variklio skyriuje.

„e:HEV“ – specialiai „Jazz“ sukurta nauja sistema. Jos paskirtis – teikti nepakartojamą vairavimo malonumą. Sistemą sudaro du dideliu energijos tankiu pasižymintys elektriniai varikliai, 1,5 l i-VTEC benzininis variklis, ličio jonų akumuliatorius ir naujoviška transmisija su fiksuotu perdavimo skaičiumi. Visi šie darniai veikiantys komponentai užtikrina geriausią šioje klasėje degalų sąnaudų ir pagreitėjimo santykį.

Intuityvios technologijos ir stabilaus ryšio galimybės leidžia keleiviams lengvai tvarkyti savo kasdienius reikalus kelyje. Automobilyje taip pat galima naudotis įvairiomis informacinėmis ir pramoginėmis funkcijomis, įskaitant „Honda“ asmeninį asistentą ir „My Honda +“ programėlę (siūloma ne visoms versijoms).

Į „Jazz“ ir „Jazz Crosstar“ automobilių komplektaciją „Honda įtraukė plačiausią klasėje pažangių saugos funkcijų ir pagalbinių vairuotojo sistemų paketą. Juose įdiegtos „Honda“ aktyviosios ir pasyviosios saugos technologijos palengvina vairavimą ir užtikrina didesnį saugumą kelyje.

„Honda Jazz Crosstar“ 

  • Naujosios kartos „Jazz“ modelių šeimą papildantis naujas atstovas
  • Visureigiui būdingas dizainas, orientuotas į aktyvų gyvenimo būdą propaguojančius vairuotojus

 

Nauja „Jazz Crosstar“ versija išsiskiria visureigio stiliumi ir yra skirta aktyvaus gyvenimo būdo gerbėjams. Nauja „Crosstar“ versija komplektuojama su ta pačia hibridine sistema ir salono įranga, kaip ir standartinis modelis. Ji išsiskiria aukštesne prošvaisa, vandeniui atspariais apmušalais ir integruotais stogo bėgeliais.

Modelio išvaizdą išryškina išraiškingas priekinių grotelių dizainas, juodas ratų arkų apvadas ir stilingos šoninės juostos. Specialiai „Crosstar“ modeliui pritaikyti sidabriniai / juodi 16 colių lengvojo lydinio ratlankiai sukuria stabilesnio ir tvirtesnio automobilio įvaizdį.

2. Galinga „e:HEV“ hibridinė sistema, siūlanti patrauklų optimalaus našumo ir efektyvumo derinį

  • Naujasis „Jazz“ yra pirmasis modelis, pristatytas su naujuoju „Honda“ prekės ženklu „e: TECHNOLOGY“.
  • Nauja hibridinė sistema sujungia du kompaktiškus elektrinius variklius ir 1,5 l DOHC i-VTEC benzininį variklį.
  • Maksimali sistemos galia – 109 AG / 80 kW, o sukimo momentas – 253 Nm.

Pirmą kartą Europoje „Jazz“ automobiliai bus parduodami tik su moderniu hibridiniu galios agregatu. Naujasis „Jazz“ su „Honda e:HEV“ ženklu siūlo išskirtinį galios ir efektyvumo derinį, kuris papildo kitus jo pranašumus – visoje klasėje nepranokstamą salono komfortą ir neįtikėtiną praktiškumą.

„e:HEV“ – specialiai „Jazz“ sukurta nauja sistema. Jos paskirtis – dovanoti tikrą vairavimo džiaugsmą. Sistemą sudaro du kompaktiški ir galingi elektriniai varikliai, 1,5 l DOHC i-VTEC benzininis variklis, ličio jonų akumuliatorius ir naujoviška transmisija su fiksuotu perdavimo skaičiumi. Visi šie darniai veikiantys komponentai užtikrina sklandžią ir greitą reakciją.

Bendra sistemos galia siekia 109 AG (80 kW), todėl automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti pakanka 9,4 sekundės. Maksimalus automobilio greitis – 175 km/h. Kelionės sukantis miesto gatvėmis ar skriejant greitkeliu visuomet bus lengvos ir komfortiškos. Su šia ekonomiška hibridine sistema komplektuojamo standartinio modelio išmetamo CO2 kiekis prasideda nuo 102 g/km (WLTP), degalų sąnaudos siekia 4,5 l/100 km (WLTP), o „Crosstar“ – atitinkamai 110 g/km (WLTP) ir 4,8 l/100 km (WLTP).

Nepakartojamą vairavimo malonumą ir išskirtinį efektyvumą pažangi hibridinė „e:HEV“ sistema užtikrina sklandžiai perjungdama tris važiavimo režimus:

  • Elektrinis režimas („EV Drive)“: automobilį varo elektrinis variklis, kuriam energiją tiesiogiai tiekia ličio jonų akumuliatorius.
  • Hibridinis režimas („Hybrid Drive“): benzininis variklis tiekia energiją elektrinio generatoriaus funkciją atliekančiam varikliui, kuris perduoda elektros energiją į elektrinį varomąjį variklį.
  • Vidaus degimo variklio režimas („Engine Drive“): benzininis variklis yra tiesiogiai sujungtas su ratais per blokuojančią sankabą, varomoji jėga iš variklio perduodama tiesiai į ratus.

Važinėjant mieste, optimalios degalų ir energijos sąnaudos pasiekiamos dažniausiai sklandžiai perjungiant hibridinį ir elektrinį režimus. Važiuojant greitkeliu, įjungiamas vidaus degimo variklio režimas. Prireikus didesnės galios, vidaus degimo variklis gali veikti kartu su elektriniu varomuoju varikliu, kad būtų užtikrintas spartus pagreitėjimas.

Veikiant hibridiniam režimui, perteklinė benzininio variklio energija grąžinama atgal per generatoriaus funkciją atliekantį variklį. Elektrinis režimas taip pat įjungiamas, kai automobilis mažina greitį. Regeneracinio stabdymo metu susikaupusi energija naudojama akumuliatoriui įkrauti.

Šių trijų važiavimo režimų perjungimo keleiviai nė nejunta. „Jazz“ inžinieriai įdėjo daug pastangų, kad iki minimumo sumažintų režimų perjungimo laiką. Galingus elektrinius variklius kūrę „Honda“ inžinieriai siekė, kad jie būtų kuo lengvesni, kompaktiškesni ir efektyvesni. Varomasis elektrinis variklis pasiekia iki 13 300 aps./min. ir leidžia išvystyti 175 km/h maksimalų greitį. Maksimalus sukimo momentas sukuriamas esant 0 aps./min., todėl automobilis gali greitai įsibėgėti esant mažam greičiui.

„Jazz“ automobilyje nėra įprastos transmisijos. Vietoj jos jame įrengta nauja elektroniniu būdu valdoma bepakopė transmisija („e-CVT“) su vienu fiksuotu perdavimo skaičiumi, tiesiogiai sujungianti judančias dalis tarpusavyje. To rezultatas – sklandus bei patikimas sukimo momento perdavimas ir tolygus pagreitėjimas važiuojant bet kokiu režimu.

Veikiant hibridiniam režimui, dėl visiškai naujo „e-CVT“ valdymo bloko elektrinis variklis užtikrina didelį sukimo momentą, o vidaus degimo variklis sukuria tiesioginio ir tolygaus pagreitėjimo pojūtį, kokį leidžia patirti daugiapakopė transmisija. Kai reikia daugiau galios, naujas valdymo blokas gali visuomet nustatyti optimalias variklio apsukas. Taip palaikomas ryšys tarp automobilio greičio bei variklio apsukų ir užtikrinamas linijinio pagreitėjimo pojūtis – vairuotojas ir keleiviai girdi realaus pagreitėjimo garsą. Greitas ir stabilus optimizuoto sukimo momento perdavimas yra pagrindinis veiksnys, lemiantis nepakartojamą malonumą vairuojant naująjį „Jazz“.

„Jazz“ pritaikyta „e-CVT“ transmisija yra ne tik sudėtingesnė, bet ir kompaktiškesnė už įprastą satelitinę „e-CVT“, kuri paprastai montuojama kituose hibridiniuose automobiliuose. Mažais matmenimis ir sumania integracija išsiskirianti naujoji „e-CVT“ transmisija yra vienas iš racionalios „Jazz“ komplektuotės pavyzdžių.

„Jazz“ yra pirmasis Europoje „Honda“ modelis, pažymėtas nauju „e:HEV“ ženklu. Juo bus paženklinti visi būsimi visiškai hibridiniai „Honda“ automobiliai.

3. Nauja kompaktiško automobilio dizaino formulė: vientisas modernus dizainas, integruojantis kultines „Jazz“ formas

  • „Jazz“ įkūnija „Yoo no bi“ dizaino filosofiją.
  • Glotniomis linijomis ir kontūrais išsiskiriantis naujas dizainas atspindi ikoninio „Jazz“ silueto evoliuciją.
  • Perpus susiaurintas priekinis statramstis pagerina matomumą.

„Honda“ inžinieriai žengė drąsų žingsnį projektuodami naujausios kartos „Jazz“ – jie atnaujino modelį iš pagrindų. Galutinis jų darbo vaisius – nauja patraukli alternatyva kompaktiškų automobilių segmente: naujas miesto automobilis yra neįtikėtinai efektyvus, itin praktiškas ir pasirengęs patenkinti visus šiuolaikinių klientų poreikius.

Nesenstančios „Jazz“ formos įvilktos į naują organiško ir modernaus dizaino rūbą, suteikiantį šiam automobiliui elegantiško paprastumo. Jo glotnūs kontūrai ir ankstesnėms kartoms būdinga trumpa priekinė dalis, ilga stogo linija bei į priekį paslinktas salonas sukuria iškart atpažįstamą unikalų siluetą. Šių pokyčių rezultatas – nauja patraukli išvaizda, papildanti visoje klasėje nepranokstamą komfortą bei praktiškumą, kuriuo garsėja „Jazz“.

Siekdama iš pagrindų pakeisti savo kompaktiško miesto automobilio apibrėžimą, „Honda“ susitelkė į naują dizaino filosofiją, pagrįstą japonų principu „Yoo no bi“. Jis orientuotas į grožį, slypintį kasdieniuose daiktuose, kurie laikui bėgant tobulinami, kad taptų dar patrauklesni, išliktų ergonomiški ir tinkami naudoti pagal paskirtį.

„Šį automobilį sukūrėme kaip objektą, galintį praturtinti jį naudojančių žmonių kasdienį gyvenimą“, – teigė projekto vadovas Takeki Tanaka.

Rafinuotą vizualinį balansą padėjo pasiekti glotnus išorės paviršius ir aptaki priekinė dalis. Visi skirtingi išorės paviršiai, įskaitant galinius statramsčius ir galinius kombinuotuosius žibintus, darniai susijungia į vieną visumą.

Dizaineriams buvo svarbu sukurti tinkamas vizualias proporcijas, kad būtų užtikrintas harmoningas stilius tiek iš vidaus, tiek iš išorės. Viskas prasidėjo nuo ypač plonų naujų priekinių statramsčių, kurie lanku driekiasi nuo variklio dangčio iki plačių galinių sparnų.

Priekinių statramsčių storis sumažėjo daugiau nei perpus – nuo 116 iki 55 mm. Dabar tvirtą konstrukcinį pagrindą užtikrina kiti statramsčiai. Dėl šio pakeitimo ir paslėptų priekinio lango valytuvų vairuotojui ir priekiniam keleiviui atsiveria platus matymo laukas, kurio neužstoja jokios kliūtys. Be to, išlenkti priekiniai statramsčiai ir aptakūs išoriniai veidrodėliai sumažina vėjo turbulencijos keliamą triukšmą ir pasipriešinimą, taip padidindami aerodinaminį efektyvumą.

Dėl 10 mm sumažėjusio bendro aukščio ir į priekį patemptų bagažinės durelių dizaino įrengta kompaktiškesnė, gerai subalansuota salono erdvė, taip pat sukurtas tvirtesnio automobilio įvaizdis.

Naujos pažangios konstravimo technologijos ir procesai, pavyzdžiui, naujausios puslaidininkių technologijos galios valdymo bloko dydžiui sumažinti, leido pritaikyti naują dviejų variklių hibridinę jėgainę išsaugant tradicinę dinamišką „Jazz“ modelio formą. Net ir įrengus hibridinę sistemą su dviem varikliais, naujasis „Jazz“ yra tik 16 mm ilgesnis už ankstesnį benzininį modelį, o plotis nepasikeitė.

Naujojo „Jazz“ dizaineris Baekas Jongkukas teigė: „Norėjau sukurti tokį automobilį, kuris jo savininkui taptų „maloniu kompanionu“ ir kartu būtų maksimaliai praktiškas. To pasiekti man pavyko maksimaliai pašalinant nereikalingas funkcijas ir supaprastinant išorines linijas. Taip buvo sukurta nauja draugiška automobilio išvaizda ir patogus bei praktiškas jo salonas.“

Aptakūs stilingi elementai, įskaitant rafinuotą galinio stogo aptaką ir aukščiausios klasės žibintų bloko dizainą, papildo „Jazz“ dinamišką formą, nė kiek nepakenkdami gerai subalansuoto profilio vaizdui.

„Jazz Crosstar“

Siekiant pritraukti platesnę pirkėjų auditoriją, siūloma visureigio stiliaus tvirta „Jazz Crosstar“ versija, orientuota į aktyvaus gyvenimo būdo atstovus. Modelio išvaizdą išryškina išraiškingas priekinių grotelių dizainas, juodas ratų arkų apvadas, stilingos šoninės juostos ir stogo bėgeliai. Specialiai „Crosstar“ modeliui pritaikyti sidabriniai / juodi lengvojo lydinio ratlankiai sukuria stabilesnio ir tvirtesnio automobilio įspūdį. Unikali „Surf Blue“ dažų spalva taip pat padeda atskirti „Crosstar“ versiją nuo standartinio „Jazz“ modelio. Be to, pirkėjai gali pasirinkti kontrastingos spalvos „Crystal Black“ stogą.

4. Sumani komponuotė, komfortiškiausias salonas klasėje ir neprilygstamas praktiškumas

  • Optimalus erdvės išdėstymas užtikrina didžiausią klasėje erdvę – jos užtektinai yra ir keleiviams, ir kroviniams.
  • Nulenkus galines sėdynes, krovinių skyrius padidėja nuo 298 iki 1199 l.
  • Gale sėdintys keleiviai gali mėgautis komfortiškesne ir erdvesne aplinka.
  • Garsiosios sėdynės „Magic Seats“ užtikrina maksimalų krovinių skyriaus universalumą.

Komfortiškas ir jaukus salonas

„Yoo no bi“ filosofija atsispindi ir aiškių formų, minimalistiniame interjere: paprastas, detalėmis neperkrautas ir ergonomiškas salonas išsiskiria lankstumu, praktiškumu ir funkcionalumu. Siekiant, kad automobilis būtų kuo patrauklesnis ir praktiškesnis, salone panaudotos patvarios medžiagos ir moderni bei minkšta prietaisų skydelio apdaila.

Itin patogus naudoti prietaisų skydelis neturi jokių nereikalingų detalių. Plonas prietaisų skydelis horizontaliai nusidriekia per visą saloną, neužstodamas matymo lauko ir taip dar labiau sustiprindamas išskirtinio erdvumo pojūtį. Maksimalų praktiškumą kaip pagrindinį „Honda“ dizaino principą įkūnija centrinis HMI 9 colių jutiklinis ekranas (standartinė „Elegance“ ir „Executive“ įranga) bei 7 colių TFT matuoklių skydelis (standartinė visų modelių įranga) – jie yra paprasti ir aiškūs. Lengvai pasiekiamos patogios funkcijos ir valdikliai leidžia mėgautis ramiu važiavimu be jokios įtampos.

Rafinuotą aplinką papildo plokščias, platus vidurinis konsolės porankis, įrengtas viename aukštyje su durelių porankiu, kaip ir komfortiškuose didesnių prabangių automobilių salonuose.

Šiuolaikinis „Jazz“ interjeras įrengtas išsaugant šioje klasėje didžiausią salono erdvę, kuria išsiskyrė ankstesnės kartos.

Itin ploni priekiniai statramsčiai, besidriekiantys lanku tolyn nuo variklio dangčio, pagerina horizontalų matomumą – matymo kampas padidėjo nuo 69 iki 90 laipsnių (tai geriausias klasėje rodiklis). Šie patobulinimai, taip pat paslėpti priekinio lango valytuvai ir plokščias prietaisų skydelis leidžia matyti netrukdomą vaizdą. Be to, pro panoraminį priekinį langą ir priekinius šoninius trikampius langus į saloną patenka natūrali šviesa. Didelis šviesos srautas suteikia erdvumo pojūtį ir sukuria šviesesnę atvirą salono erdvę.

Krovinių skyriaus tūris (atlenkus sėdynes) siekia 298 l ir gali padidėti net iki 1199 l (pakrovus iki stogo, esant nulenktoms galinėms sėdynėms). To pasiekta sumaniai išdėsčius hibridinės sistemos komponentus važiuoklėje ir variklio skyriuje.

Reikšmingi konstrukciniai pakeitimai apima ir oro įsiurbimo angos bei komponentų išdėstymą virš variklio. Todėl variklio skyriuje liko pakankamai vietos elektriniams varikliams (varomajam varikliui ir generatoriui) įrengti. Čia telpa ir galios valdymo blokas (PCU), kurio gabaritai sumažinti 20 proc., lyginant su įprasta technologija. Variklio skyriuje taip pat montuojamas papildomas 12 V akumuliatorius, todėl atsilaisvina vietos automobilio gale. Tokį sumanų dalių išdėstymą leido pasiekti galios valdymo bloke panaudotos naujausios puslaidininkių technologijos.

Maksimaliai išplėsti salono erdvę padėjo ir degalų bako įrengimo vieta – važiuoklės centre, po priekinėmis sėdynėmis. Tai unikalus sprendimas šioje klasėje. Todėl „Jazz“ išsaugota neįtikėtinai universali galinių sėdynių sistema „Magic Seats“, leidžianti lanksčiai pritaikyti krovinių skyriaus erdvę pagal savo poreikius. Ji suteikia optimalias galimybes įvairios formos ir dydžio kroviniams transportuoti. Dėl gerai apgalvotos komponuotės ir visos konstrukcijos dabar plačiau atsidaro bagažinės durelės. Be to, bagažinėje įrengus lygias grindis, sukrauti krovinius ir juos iškrauti yra kaip niekad lengva.

Išsiskiria ir priekinės sėdynės – jos turi „Honda“ sukurtą naują stabilizuojantį rėmą su ištobulinta atramine konstrukcija. Minėtinas ir 30 mm storesnis sėdynių kamšalas. Šie pakeitimai užtikrina aukštesnį komforto lygį, tvirtesnę atramą juosmens srityje ir mažesnį vairuotojo bei priekinio keleivio nuovargį. Dar didesniam vairuotojo patogumui modifikuotas stabdžio pedalas: dėl optimizuoto kampo užtikrinama natūralesnė vairuotojo pėdos padėtis. Siekiant užtikrinti didesnį komfortą aukštesniems vairuotojams, vairas dabar pakeltas dviem laipsniais aukščiau. Taip pat pakoreguotas vairo reguliavimo diapazonas, kad jį būtų galima prislinkti arčiau vairuotojo.

Dėl atnaujintos „Magic Seats“ sėdynių konstrukcijos patogiau keliauti gali ir gale sėdintys suaugusieji – lankstai dabar nebesiliečia su keleivių klubais. Dėl gerai apgalvoto torsioninio strypo išdėstymo užtikrinama didžiausia klasėje erdvė gale sėdinčių keleivių kojoms (986 mm). Dar aukščiau komforto lygį kilsteli ir 24 mm storesnis sėdynių kamšalas. Be to, priekinių sėdynių atlošuose dizaineriai įrengė patogias dėtuves gale sėdinčių keleivių išmaniesiems telefonams laikyti.

5. Išskirtinė dinamika ir lengvas valdymas

  • Dėl tvirtesnio kėbulo atitinkamai patobulinta pakaba manevringumui padidinti.
  • Pakaba su žemos trinties koeficientu ir naujos amortizatorių sistemos pagerina važiavimo kokybę.
  • Sumažinus išorinį triukšmą trijuose dažnių diapazonuose pagerėjo salono aplinkos kokybė.
  • Diskiniai stabdžiai abiejose pusėse užtikrina efektyvų ir patikimą stabdymą.

Naujasis „Jazz“ išsiskiria ankstesnėms kartoms būdinga važiavimo dinamika ir greita reakcija. „Honda“ inžinieriai patobulino važiuoklę, pakabą ir padidino kėbulo tvirtumą, todėl automobilis yra ypač manevringas ir važiavimo komfortu pranoksta visus savo klasės atstovus.

Tvirtesnio plieno dalis naujajame „Jazz“ modelyje padidėjo iki 80 proc. Tai leido sumažinti automobilio svorį ir užtikrinti didesnį apsaugos lygį avarijos metu. Statinis lenkimas pagerėjo 6 proc., o statinis sukimas – 13 proc.

Nauja lieto aliuminio galinių amortizatorių tvirtinimo konstrukcija pagerina važiavimo kokybę. Išskirtinį važiavimo komfortą ir malonią vairavimo patirtį lemia ir kiti pakabos patobulinimai, tokie kaip nauja spyruoklių medžiaga, mažesnė frikcinės įvorės konstrukcija, taip pat torsioninio strypo tipo pakabos išdėstymas. 

Priekinės pakabos geometrijai būdingas žemas priekinis sukimosi centras, užtikrinantis didesnį stabilumą, todėl „Jazzu“ valdymas atliekant posūkius yra tikslesnis, natūralesnis ir dinamiškesnis. Manevringumą dar labiau padidina elektrinis vairo stiprintuvas ir optimizuotas vairo mechanizmo perdavimo skaičius, todėl automobilis tiksliai reaguoja į vairuotojo veiksmus ir suteikia natūralesnį pojūtį keičiant kryptį.

Pakabos su žemu trinties koeficientu dalys kartu su ilga važiuoklės baze natūraliai mažina kėbulo svyravimą ir užtikrina išskirtinį stabilumą. Dėl ištobulintų amortizatorių sistemų visi keleiviai taip pat gali mėgautis komfortiškesniu važiavimu. Jos mažina vibracijos sklidimą iš išorės į saloną, suteikdamos išskirtinės pusiausvyros pojūtį kelyje.

Greitą reakciją ir valdymo stabilumą optimizuoja „Honda“ pagalbinė manevravimo sistema (AHA). Tai dar viena pažangi technologija, pagerinanti automobilio dinaminį stabilumą, ypač kai staigiai pasukamas vairas ar esant didelėms apkrovoms posūkio metu. Ji veikia kartu su pagalbine automobilio stabilumo kontrolės sistema. Pasukus vairą, ji nukreipia nedidelę stabdymo jėgą į vidinius ratus – vairuotojas šio poveikio net nejunta. To rezultatas – greitesnė automobilio reakcija, didesnis stabilumas ir malonesnė vairavimo patirtis.

Efektyvią stabdymo jėgą užtikrina diskinių stabdžių sistema: priekinėje ašyje montuojami 262 mm aušinamieji diskai, o galinėje ašyje – vientisieji 239 mm diskai. Automobilyje komplektuojamos tokios elektroninės stabdžių sistemos: pagalbinė automobilio stabilumo kontrolės, pagalbinio stabdymo, pagalbinė važiavimo įkalne ir automatinio stabdžių sulaikymo sistemos.

Dėl „Honda“ taikomo visapusiško požiūrio gerinant NVH rodiklius į automobilio saloną beveik nepatenka variklio, kelio ir vėjo keliamas triukšmas. Pritaikius efektyvesnius triukšmo izoliacijos ir garso slopinimo sprendimus, sumažėjo kelio nelygumų keliamas triukšmas trijuose dažnių diapazonuose. Tai pagerina salono aplinkos kokybę. Salonas atskirtas nuo grindų plokštės, kad būtų sumažintas automobilio konstrukcijų rezonansas, o aplink prietaisų skydelį panaudota daugiau garsą izoliuojančių medžiagų. Variklio skleidžiamas triukšmas sumažintas pritaikius iš polimerinės medžiagos pagamintą variklio atramą, kad būtų izoliuotas variklio skyrius. Garsą sugeriančios medžiagos ir storesnis stiklas padėjo 10 proc. sumažinti triukšmo lygį automobilio salone, lyginant su ankstesniuoju „Jazz“ modeliu.

Tvirtesnis kėbulas ir panaudotas plienas su didesniu tempiamojo stiprio koeficientu leido pritaikyti naujas konstravimo technologijas ir įrengti naujus plonus priekinius statramsčius. Šias modifikacijas papildo aerodinamiški išoriniai veidrodėliai, galinis aptakas ir naujo dizaino lengvojo lydinio ratlankiai. Visi šie aerodinaminiai sprendimai mažina oro srauto keliamą triukšmą bei oro pasipriešinimą ir sukuria rafinuotesnę automobilio išvaizdą. 

6. Su kasdieniu gyvenimu vairuotoją sujungiančios pažangios technologijos

  • Siūlomos geriausios klasėje stabilų ryšį užtikrinančios intuityvios technologijos.
  • „WiFi“ prieigos taškas ir nuotolinės paslaugos leidžia palaikyti ryšį kelyje.
  • Dirbtiniu intelektu pagrįstas „Honda“ asmeninis asistentas leidžia naudotis balsu valdomomis funkcijomis.
  • Naudodamiesi „My Honda +“ programėle, savininkai gali nuotoliniu būdu palaikyti ryšį su automobiliu.

Naujasis „Jazz“ siūlo patraukliausią segmente informacinę ir pramoginę sistemą, apimančią intuityvias technologijas ir nenutrūkstamo ryšio funkcijas. Naujajame „Jazz“ įdiegtos naujos kartos patobulintos funkcijos, pirmą kartą pasirodžiusios su „Honda e“ automobiliu. Jos bus prieinamos visuose būsimuose modeliuose.

Vairuotojams suteikiama prieiga prie įvairių lengvai naudojamų integruotų ryšio funkcijų, kurios nustato naujus technologijų standartus kompaktiškų automobilių segmente. Prijungtomis informacinėmis ir pramoginėmis funkcijomis bei programomis galima naudotis jutikliniame ekrane arba balso komandomis. Galima sužinoti orų prognozę, susirasti stovėjimo vietą, norimus muzikos kūrinius, naudotis navigacijos, vietos paieškos bei telefono funkcijomis.

Patogi naudoti LCD jutiklinio ekrano sąsaja neblaško vairuotojo dėmesio. Dažniausiai naudojamų valdiklių nustatymo trukmė sutrumpėjo 58 proc., lyginant su ankstesniuoju modeliu. Tai lemia geresnę ergonomiką ir saugesnį vairavimą. Sistemos sąsaja primena išmanųjį telefoną – puslapiai ir sąrašai peržiūrimi slankiaisiais valdikliais. Ekraną galima sukonfigūruoti pagal naudotojo pageidavimus, nustatant sparčiuosius klavišus dažnai naudojamoms funkcijoms ir garso šaltiniams pasiekti.

Platų įdiegtų programų rinkinį galima papildyti naudojantis išmaniojo telefono veidrodinio atspindžio funkcija per „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“. Ši funkcija pirmą kartą „Jazz“ automobilyje prieinama belaidžiu ryšiu. Klientai, užsisakę „Honda“ asmeninio asistento paslaugą, net gali naudotis naudotojo vadovu, pasiekiamu per jutiklinį informacinės ir pramoginės sistemos ekraną arba dirbtinio intelekto valdymo balsu sistemą. Keleiviai taip pat gali naudotis automobilio „Wi-Fi“ ryšiu ir prisijungti prie internetinių paslaugų kelyje.

Naujasis „Jazz Crosstar“ gali pasigirti išskirtine aštuonių garsiakalbių garso sistema, kurią sudaro aukštųjų dažnių garsiakalbis su aliuminine kupolo formos membrana, „Honda“ unikalūs kūginiai „Kevlar“ garsiakalbiai ir žemųjų dažnių garsiakalbis bagažinėje. Ši sistema pasižymi geriausiomis klasėje akustinėmis charakteristikomis. Aukštųjų dažnių garsiakalbis įrengtas vidinėje durelių rankenėlėje, kad neužstotų vaizdo, o žemųjų dažnių garsiakalbis kompaktiškai įkomponuotas bagažinėje, kad nesumažintų jos talpos.

Kurdami prietaisų skydelį ir sąsają, dizaineriai daug dėmesio skyrė detalėms, pašalindami visus nereikalingus elementus. Reaguodama į klientų pageidavimus, „Honda“ grąžino fizinius pagrindinių funkcijų valdiklius su taktiliniais, tiksliais sukamaisiais ratukais oro kondicionieriaus nustatymams pasirinkti.

„My Honda+“ programėlė

„Honda“ pristatė išmaniųjų telefonų programėlę „Mano Honda +“, leidžiančią savininkams prisijungti prie savo automobilio nuotoliniu būdu. Ši išmaniesiems telefonams skirta programėlė turi paprastą ir intuityviai suprantamą vartotojo sąsają, užtikrinančią saugią prieigą prie įvairių automobilio funkcijų, įskaitant komforto ir saugos funkcijas. Naudojantis programėle galima, pavyzdžiui, suplanuoti maršrutą ir persiųsti šią informaciją į savo automobilį, taip pat nuotoliniu būdu užrakinti ir atrakinti automobilio dureles.

Ši programėlė leidžia stebėti buvimo vietą ir sekti automobilį per GPS didesniam saugumui užtikrinti. Taip pat galima įjungti išmaniąją geografinės vietovės stebėjimo funkciją, kuri įspėja savininką, kai automobilis išvažiuoja už nustatytos geografinės zonos ribų. Be to, įsijungus automobilio apsauginei signalizacijos sistemai, į išmaniojo telefono programėlę siunčiamas saugos pranešimas.

„Honda“ asmeninis asistentas 

Informacines, pramogines ir ryšio funkcijas, kurias galima pasiekti per pažangią jutiklinio ekrano sąsają, taip pat galima įjungti balso komandomis, naudojantis „Honda“ asmeniniu asistentu. Intuityvusis asmeninis „Honda“ asistentas pirmą kartą pasirodė su „Honda e“ automobiliu. Šis išmanusis dirbtinio intelekto asistentas palaiko tikrą pokalbį, pagrįstą balso komandomis ir kontekstiniu supratimu, suteikdamas prieigą prie įvairių internetinių paslaugų.

„Honda“ asmeninis asistentas gali atpažinti sudėtingesnes komandas nei kiti balsu valdomi virtualūs asistentai. Sistema supranta kelias užklausas vienu metu, todėl gali pateikti tikslesnius atsakymus į konkrečius klausimus. Pavyzdžiui, savininkas gali paprašyti:  „Gerai, „Honda“! Prašau surasti itališką restoraną su nemokama automobilių stovėjimo aikštele ir „WiFi“ ryšiu, kuris šiuo metu yra atidarytas.“ „Honda“ asmeninis asistentas suranda tinkamus variantus ir pateikia juos jutiklinio ekrano sąsajoje, o po to suplanuoja optimalų maršrutą iki pasirinktos vietos ir parodo jį navigacijos sistemos ekrane.

Siekdama optimaliai palengvinti naudojimąsi automobiliu, „Honda“ suteiks savininkams naujinimo belaidžiu ryšiu galimybę, kad jie visuomet naudotųsi aktualiomis funkcijomis ir programomis su visais patobulinimais bei papildymais.

Didesniam saugumui užtikrinti visuose automobiliuose kaip standartinė įranga komplektuojama „E-Call“ sistema, iškviečianti pagalbos tarnybą kelyje. Kritiškais atvejais, pavyzdžiui, išsiskleidus oro saugos pagalvei, informacija apie automobilio buvimo vietą automatiškai perduodama atitinkamoms avarinėms tarnyboms.

7. Platus „Honda“ saugos įrangos paketas

  • Į standartinę naujojo „Jazz“ komplektaciją įtrauktas visapusiškas aktyviosios ir pasyviosios saugos įrangos paketas.
  • „Honda SENSING“ įrangos paketą papildė nauja didesnės raiškos kamera su platesniu matymo kampu.
  • Naujojo „Jazz“ keleivius saugo 10 oro saugos pagalvių, įskaitant naują priekinę centrinę oro saugos pagalvę, kuri šioje klasėje pasirodo pirmą kartą.

Naujausios kartos „Jazz“ automobilyje kaip standartinė įranga komplektuojamas visas rinkinys aukščiausios klasės aktyviosios ir pasyviosios saugos technologijų, skirtų palengvinti vairavimą ir užtikrinti didesnį saugumą kelyje.

„Honda SENSING“ aktyviosios saugos įranga apima platų spektrą pagalbinių vairuotojo ir saugos sistemų, įtrauktų į standartinę komplektaciją. Ši įranga patobulinta pritaikant naują plačią priekinę kamerą, kuri išplečia matymo lauką ir leidžia matyti vaizdą tamsoje, užtikrindama didesnį saugumą daug įvairesnėse situacijose.

Patobulintų „Honda SENSING“ technologijų komplektą sudaro:

  • Susidūrimo sušvelninimo stabdant sistema: dabar ji gali efektyviau aptikti pėsčiuosius tamsiu paros metu, kai nėra gatvės apšvietimo. Sistema taip pat įspėja vairuotoją, kai aptinka dviratininką, kertantį automobilio važiavimo trajektoriją. Be to, dabar ji gali įjungti stabdžius, kai „Jazz“ kerta artėjančios transporto priemonės judėjimo trajektoriją ar pasuka jos važiavimo kryptimi. Šias funkcijas įgalina nauja priekinė plačiakampė kamera.
  • Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema: ji automatiškai reguliuoja atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio ir gali sekti transporto priemones važiuojant mažu greičiu spūstyse (sekimo mažu greičiu funkcija).
  • Pagalbinė automobilio išlaikymo eismo juostoje sistema: ji veikia važiuojant 72 km/h ir didesniu greičiu miesto bei kaimo keliais, taip pat kelių juostų greitkeliais. Tai užtikrina didesnį saugumą įvairiose situacijose.
  • Apsaugos krypstant iš kelio sistema: ji padeda vairuotojui išlikti kelyje. Sistema perspėja vairuotoją, nustačiusi, kad automobilis artėja prie kelkraščio išorinio krašto (žolės ar žvyro ribos), priešais atvažiuojančios transporto priemonės ar juda į kitą eismo juostą nerodydamas posūkio signalo.
  • Nematomų zonų stebėjimo sistema su susikertančiomis kryptimis judančių automobilių stebėjimo sistema: tai standartinė „Executive“ modelių įranga.
  • Kelio ženklų atpažinimo sistema: naudodamasi priekine plačiakampe kamera, ji fiksuoja kelio ženklus automobiliui judant į priekį. Automobiliui pravažiavus pro kelio ženklus, sistema juos automatiškai atpažįsta ir parodo 7 colių LCD ekrane. Sistema fiksuoja apvalius kelio ženklus, rodančius greičio apribojimus ir informuojančius apie draudimą lenkti. Vienu metu gali būti rodomi du kelio ženklai. Dešinėje ekrano pusėje rodomi tik greičio ribojimo ženklai, o kairėje pusėje ženklai „lenkti draudžiama“ bei greičio ribojimo ženklai su papildoma informacija, pavyzdžiui, apie oro sąlygas.
  • Išmanusis greičio ribotuvas: atpažįsta greičio ženklus ir nustato greičio limitą. Kai kelio ženklas rodo mažesnį greitį nei yra faktinis automobilio greitis, ekrane mirksi įspėjamasis indikatorius, įsijungia garso signalas ir sistema laipsniškai sumažina automobilio greitį.
  • Automatinė tolimųjų šviesų sistema: ji veikia važiuojant didesniu nei 40 km/h greičiu, automatiškai įjungdama arba išjungdama priekinių žibintų tolimąsias šviesas, priklausomai nuo priešinga kryptimi / priešais automobilį važiuojančių transporto priemonių (automobilių, sunkvežimių, motociklų ir dviračių) ir nuo aplinkos apšvietimo lygio.

Nauja didesnės raiškos plačiakampė kamera pakeičia ankstesnės kartos „Jazz“ daugiafuncę kamerą ir aktyviosios stabdymo mieste sistemos jutiklius. Kamera atpažįsta daugiau kelio paviršiaus tipų ir eismo scenarijų. Ji fiksuoja, kai automobilis artėja prie kelkraščio išorinio krašto (žolės ar žvyro ribos), priešais atvažiuojančios transporto priemonės ar juda į kitą eismo juostą nerodydamas posūkio signalo, taip pat eismo ženklus. Be to, kamera gali pašalinti rūką, užtikrindama visuomet aiškų vaizdą.

Vairuotojas taip pat gali pasirinkti prietaisų skydelio 7 colių TFT LCD ekrane rodomos pagalbinės informacijos kiekį.

Į „Jazz“ konstrukciją integruotos pasyviosios saugos technologijos

Naujajame „Jazz“ panaudotas „Honda“ unikalus „ACE™“ („Advanced Compatibility Engineering“) kėbulo karkasas. Ši technologija užtikrina didesnę keleivių apsaugą susidūrimo metu ir yra visų nepriekaištingų pasyviosios saugos sprendimų pagrindas.

Daugybė tarpusavyje sujungtų konstrukcinių elementų tolygiau paskirsto smūgio energiją automobilio priekyje, sumažindamas jėgas, sklindančias į keleivių skyrių. „ACE™“ konstrukcija ne tik apsaugo automobilį ir keleivius, išsklaidydama smūgio energiją per visą kėbulo karkasą, bet ir sumažina smūgio energiją, susidūrimo metu perduodamą kitai transporto priemonei. „ACE™“ efektyviai apsaugo keleivius susidūrus tiek su didelėmis, tiek su mažomis transporto priemonėmis.

Siekdama užtikrinti keleivių apsaugą avarijos atveju, „Honda“ pasyviosios saugos įrangai skiria ne mažiau dėmesio nei aktyviosios saugos sistemoms. „Jazz“ vairuotoją ir keleivius dabar saugo 10 oro saugos pagalvių, įskaitant dvi naujas galines šonines oro saugos pagalves, įrengtas galinėse sėdynėse, ir naują centrinę oro saugos pagalvę priekinėje sėdynėje. Nauja priekinė centrinė oro saugos pagalvė šioje klasėje pasirodo pirmą kartą. Išsiskleidusi avarijos atveju, ji apsaugo keleivius nuo atsitrenkimo vienas į kitą. „Jazz“ automobilyje taip pat komplektuojami priekiniai galvos atlošai, mažinantys kaklo slankstelių sužalojimų riziką.

8. Techniniai duomenys

Modelis

Jazz

Comfort

Jazz

Elegance

Jazz

Executive

Jazz

Crosstar

Executive

VARIKLIS

 

 

 

 

Variklio tipas

1,5

Varomųjų ratų sistema

FWD

Transmisijos tipas

„e-CVT“

Variklio tipas

„i-MMD“

Variklio pavadinimas

„Intelligent Multi Mode Drive“

Darbinis tūris (cm³)

1498

Cilindro skersmuo x stūmoklio eiga (mm)

Skersmuo: 73,0, eiga: 89,5

Suspaudimo laipsnis

13,5

Paskirstymo vožtuvų mechanizmas

4 VOŽTUVŲ DOHC IN_VTEC EVTC (GRANDININĖ PAVARA)

Taršos standartas

EURO-6D

DINAMINĖS CHARAKTERISTIKOS

 

 

 

 

Maksimali variklio galia (kW esant aps./min.)

72 esant 5500–6400

Maksimali variklio galia (AG esant aps./min.)

97 esant 5500–6400

Maksimalus variklio sukimo momentas (Nm esant aps./min.)

131 esant 4500–5000

Maksimali elektrinio variklio galia (kW/AG)

80/109

Maksimalus elektrinio variklio sukimo momentas (Nm)

253

Pagreitėjimas iki 100 km/h (s)

9,4

9,4

9,5

9,9

Maksimalus greitis (km/h)

175

175

175

173

DEGALŲ SĄNAUDOS IR TARŠA

 

 

 

 

WLTP*

 

 

 

 

CO2 kiekis (g/km) – mažas greitis

79

79

83

87

CO2 kiekis (g/km) – vidutinis greitis

87

87

88

90

CO2 kiekis (g/km) – didelis greitis

88

88

89

94

CO2 kiekis (g/km) – labai didelis greitis

132

132

134

143

CO2 kiekis (g/km) – mišrus ciklas

102

102

104

110

Degalų sąnaudos (l/100 km) – mažas greitis

3,5

3,5

3,7

3,9

Degalų sąnaudos (l/100 km) – vidutinis greitis

3,8

3,9

3,9

4,0

Degalų sąnaudos (l/100 km) – didelis greitis

3,9

3,9

3,9

4,1

Degalų sąnaudos (l/100 km) – labai didelis greitis

5,8

5,8

5,9

6,3

Degalų sąnaudos (l/100 km) – mišrus ciklas

4,5

4,5

4,6

4,8

Anglies monoksidas, CO (mg/km)

51,5

Nemetaniniai angliavandeniliai, NMHC (mg/km)

6,2

Azoto oksidai, NOx (mg/km)

6

* Taikomi reglamentai = išmetamųjų dujų kiekis: taikomo reglamento ir naujausio iš dalies keičiančio reglamento numeris: (EB) 715/2007, (ES) 2017/1347

 

 

 

 

MATMENYS

 

 

 

 

Ilgis (mm)

4044

4044

4044

4090

Plotis (mm)

1694

1694

1694

1725

Bendras plotis su nulenktais išoriniais veidrodėliais (mm)

1814

Plotis su išoriniais veidrodėliais (mm)

1966

Nepakrauto automobilio aukštis (mm)

1526

1526

1526

1556

Važiuoklės bazė (mm)

2517

2517

2517

2520

Priekinė tarpvėžė (mm)

1487

1487

1487

1498

Galinė tarpvėžė (mm)

1474

1474

1474

1485

Prošvaisa (su vairuotoju) (mm)

136,0

136,0

136,0

152,0

Prošvaisa (esant maksimaliai apkrovai) (mm)

105,2

105,2

107,0

144,2

Apsisukimo spindulys (kėbulas) (m)

10,1

Posūkio spindulys (rato centras) (m)

4,9

4,9

4,9

5

Vairo sukimas (nuo pradžios iki galo)

2,51

2,51

2,35

2,63

TALPA

 

 

 

 

Degalų bakas (l)

40

Bagažinės talpa pagal VDA, su atlenktomis galinėmis sėdynėmis (l)

304

304

304

298

Bagažinės talpa iki stogo pagal VDA, su nulenktomis galinėmis sėdynėmis (l)

1205

1205

1205

1199

Bagažinės talpa iki lango pagal VDA, su nulenktomis galinėmis sėdynėmis (l)

844

844

844

838

MASĖ

 

 

 

 

Parengto automobilio masė (kg)

1228–1246

1228–1246

1228–1246

1253-1255

Maksimali leistina masė (kg)

1710

Maksimali leistina ašies apkrova priekyje / gale (kg)

946/ 784

Maksimali stogo apkrova (kg)

35

35

35

50

SAUGUMAS

 

 

 

 

ABS (stabdžių antiblokavimo sistema)

Oro saugos pagalvės: priekinė centrinė oro saugos pagalvė

Oro saugos pagalvės: vairuotojo ir priekinio keleivio oro saugos pagalvės

Oro saugos pagalvės: kelių oro saugos pagalvė (vairuotojo)

Oro saugos pagalvės: keleivio SRS oro saugos pagalvė su išjungikliu

Oro saugos pagalvės: galinės šoninės oro saugos pagalvės

Oro saugos pagalvės: šoninės oro saugos pagalvės (priekyje)

Oro saugos pagalvės: šoninės užuolaidinės oro saugos pagalvės (priekyje ir gale)

Nematomų zonų stebėjimo sistema ir susikertančiomis kryptimis judančių automobilių stebėjimo sistema

-

-

-

Pagalbinė stabdymo sistema (BA)

Susidūrimo sušvelninimo stabdant sistema

Apie padangų slėgio sumažėjimą įspėjanti sistema (DWS)

Vairuotojo SRS oro saugos pagalvė (vieno išsiskleidimo lygio)

„eCall“ sistema (Europoje)

Avarinio stabdymo signalas

Įspėjimo apie priekinį susidūrimą sistema

Priekiniai saugos diržai su avariniu įtraukimo mechanizmu (ELR)

Reguliuojamas greičio ribotuvas

Išmanusis greičio ribotuvas

„ISO Fix“ tvirtinimo sistema / I-SIZE

Nukrypimo iš eismo juostos įspėjimo sistema (LDW)

Pagalbinė eismo juostos išlaikymo sistema

Sekimo važiuojant mažu greičiu funkcija

Apsaugos krypstant iš kelio sistema

Kelio ženklų atpažinimo sistema

Pagalbinė automobilio stabilumo kontrolės sistema (VSA)

Nuo kaklo slankstelių sužalojimų apsaugantys priekiniai galvos atlošai

APSAUGA

 

 

 

 

Imobilizatorius

Išmanioji durelių atrakinimo ir variklio paleidimo sistema

-

-

SALONO APDAILA

 

 

 

 

Odinė pavarų perjungimo svirtelės rankenėlė

-

-

Odinis vairas

-

-

Apmušalai

Tekstilė

Tekstilė / oda

Tekstilė / oda

Vandeniui atspari tekstilė

FUNKCIJOS, TECHNOLOGIJOS IR EFEKTYVUMAS

 

 

 

 

Pagalbinė manevravimo sistema (AHA)

ECON režimas

Elektroninis stovėjimo stabdys

Stabdžių sulaikymo sistema

Kintamo perdavimo skaičiaus elektrinis stiprintuvas

Pagalbinė važiavimo įkalne sistema (HSA)

Variklio išjungimo sustojus funkcija / EV režimas

KOMFORTO ĮRANGA

 

 

 

 

Oro kondicionierius

Klimato kontrolės sistema

Klimato kontrolės sistema

Klimato kontrolės sistema

Klimato kontrolės sistema

Automatiniai valytuvai

Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema

Šildomi išoriniai veidrodėliai

Elektra nulenkiami išoriniai veidrodėliai

Šildomos priekinės sėdynės

Šildomas vairas

-

-

-

„Magic Seats“

Automobilio statymo jutikliai (4 priekyje ir 4 gale)

-

Galinio vaizdo kamera

-

-

GARSO IR KOMUNIKACIJOS ĮRANGA

 

 

 

 

„BluetoothTM“ laisvųjų rankų telefoninė įranga (HFT)

DAB

Garso sistema su 5 colių monitoriumi (AM / FM)

-

-

-

„Honda CONNECT“
(9 colių jutiklinis ekranas, AM / FM / DAB, „Apple Carplay“ ir „Android Auto“)

-

-

-

„Honda CONNECT“ su „GARMIN“ navigacijos sistema
(9 colių jutiklinis ekranas, AM / FM / DAB, „Apple Carplay“ ir „Android Auto“)

-

-

Garsiakalbiai

4

4

4

8

Garsiakalbiai: „Premium“ garso sistema

-

-

-

Garsiakalbiai: priekinis aukštųjų dažnių garsiakalbis

-

-

-

Garsiakalbiai: centrinis garsiakalbis

-

-

-

Garso sistemos galia (W)

180

180

180

376

Žemųjų dažnių garsiakalbis

-

-

-

Belaidžio ryšio „Apple Carplay“ funkcija

-

IŠORĖ

 

 

 

 

Dviejų tonų stogas

-

-

-

Papildoma įranga

IŠORINIAI ŽIBINTAI

 

 

 

 

Automatiniai priekiniai žibintai

LED dienos žibintai

Priekinių žibintų automatinio įjungimo / išjungimo laikmatis (grįžimo namo / išvykimo iš namų funkcija)

Automatinė tolimųjų šviesų sistema (HSS)

RATLANKIAI IR PADANGOS

 

 

 

 

Padangos dydis (priekinės / galinės)

185/60 R15 88H

185/60 R15 88H

185/55 R16 87H

185/60 R16 86H

Ratlankių dydis ir dizainas

15 colių

15 colių

16 colių

16 colių