Scroll

Spaudos pranešimas

Naujasis „Jazz“ – elektrifikuotos „Honda“ ateities kelrodis

  • • Naujos kartos kultiniame „Jazz“ automobilyje kaip standartinė įranga komplektuojama hibridinė dviejų variklių sistema.
  • • „e:HEV“ hibridinė technologija užtikrina rafinuotas važiavimo charakteristikas ir išskirtinį efektyvumą.
  • • Naujasis „Jazz“ – pirmasis automobilis, pažymėtas „e:Technology“ ženklu, kuris bus taikomas visiems būsimiems „Honda“ elektrifikuotiems produktams.
  • • Pristatyta nauja „Crosstar“ versija.
  • • Siūloma pažangi ryšio technologija su intuityvia naudotojo sąsaja ir išmaniojo telefono veidrodinio atspindžio funkcija, veikiančia belaidžiu būdu.
  • • Išsaugota neprilygstama klasėje vidaus erdvė, siūlomas gerokai aukštesnis komforto lygis.
  • • Patobulinta „SENSING“ saugos įranga.
  • • Naujasis „Jazz“ Europos rinkose pasirodys 2020 m.

  •  

„Honda“ toliau spartina savo elektrifikavimo planų įgyvendinimą Europoje, dabar užsimodama visus savo automobilius elektrifikuoti iki 2022 m. Amsterdame vykusiame renginyje „Electric Vision“ paskelbtą naują ambicingą tikslą bendrovė yra numačiusi pasiekti ne 2025 m., kaip buvo pranešta iš pradžių, bet trejais metais anksčiau. Tai rodo „Honda“ pasitikėjimą savo jėgomis kuriant ir taikant elektrinių bei hibridinių galios agregatų technologijas.

Dėl tokio spartaus plano įgyvendinimo per kitus 36 mėnesius bus pristatyti šeši elektrifikuoti modeliai su „Honda e“ ir nauju hibridiniu „Jazz“ priešakyje. 

„Honda Motor Europe“ vyresnysis viceprezidentas Tomas Gardneris taip pakomentavo šį įvykį: „Reglamentų, rinkos ir vartotojų elgsenos kaitos tempai Europoje rodo, kad elektrifikacija čia vyksta greičiau nei bet kuriame kitame pasaulio regione. Toliau augant pokyčių tempams, mes turime veikti greičiau, kad būtume pasirengę priimti šiuos iššūkius.

Su džiaugsmu pranešu, jog Europoje visi „Honda“ modeliai bus elektrifikuoti ne iki 2025 m., bet trejais metais anksčiau, t. y. iki 2022 m. pabaigos. Bus elektrifikuoti visi modeliai be išimties. Vos per 36 mėnesius.“

 

Pristatyta nauja „Crosstar“ versija

Dar viena „Jazz“ asortimento naujovė – nauja „Crosstar“ versija, skirta tiems, kurie ieško į krosoverį panašesnio dizaino automobilio. Nauja „Crosstar“ versija komplektuojama su ta pačia hibridine sistema ir salono įranga, kaip ir standartinis modelis. Ji išsiskiria aukštesne prošvaisa, unikalaus dizaino priekinėmis grotelėmis, vandeniui atspariais apmušalais ir integruotais stogo bėgeliais.

Naujas minimalistinis, aiškių formų dizainas

Naujos kartos B segmento „Honda“ hečbekas – nauja lengvai atpažįstamo vienatūrio „Jazz“ silueto interpretacija. Paprasto, aiškių formų dizaino samprata, kuri bus taikoma būsimiems „Honda“ modeliams, pagrįsta pagrindiniais funkcionalumo ir estetikos principais, pirmą kartą pristatytais su „Honda e“ automobiliu.

Dėl naujų konstrukcinių sprendimų priekinio statramsčio plotis perpus sumažėjo, lyginant su ankstesniuoju modeliu. Tai pagerina horizontalųjį matomumą kelio priekyje. Elegantišką priekinio statramsčio dizainą pavyko išgauti ženkliai padidinus sukamąjį standumą ir pritaikius naujas konstrukcines technologijas, kurios nukreipia smūgio jėgą į priekinius šoninius langus ir durų statramsčius.

Horizontaliai palei automobilio šonus driekiasi natūralios, aiškios linijos, pabrėžiančios formų paprastumą. Išraiškingesnės ir vertikalesnės linijos ties „pečiais“ išryškina galinius sparnus ir ratų arkas, sustiprindamos platesnės automobilio stovėsenos ir jo stabilumo įspūdį. Automobilio galinės dalies dizainas atspindi aiškias priekinės dalies linijas ir išsiskiria naujais elegantiškais, horizontaliai išdėstytais žibintais bei paslėptu stogo aptaku.

Išskirtinis hibridinės sistemos „e:HEV“ našumas

Pirmą kartą Europoje „Jazz“ automobilis bus komplektuojamas tik su modernia hibridine dviejų variklių sistema, siūlančia unikalų galios, lengvo valdymo bei įspūdingos degalų ekonomijos derinį. Specialiai „Jazz“ sukurta nauja sistema leidžia mėgautis sklandžiu važiavimu, greita reakcija ir tiesioginės automobilio kontrolės pojūčiu.

Nauja intuityviai valdoma ryšio technologija

Patogi naudotis informacinė ir pramoginė sistema su nenutrūkstamo ryšio funkcija ir „WiFi“ prieigos tašku visuomet leis palaikyti ryšį kelyje. Nauja LED jutiklinio ekrano sąsaja primena išmanųjį telefoną. Joje įdiegti slankieji valdikliai, leidžiantys peržiūrėti neseniai naudotas programas ir medijų sąrašus. Šalia kitų įdiegtų programų sistema taip pat leidžia „Jazz“ keleiviams pirmą kartą belaidžiu ryšiu naudotis išmaniojo telefono veidrodinio atspindžio funkcija per „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“.

Salono kokybė ir komfortas

Naujasis „Jazz“ aukštai iškelia salono kokybės kartelę – komforto ir erdvumo požiūriu jis pranoksta visus B klasės atstovus.

Šiuolaikinis salono dizainas su kompaktišku ir patogiu prietaisų skydeliu toliau plėtoja aiškių išorės formų temą. Į salono įrangos komplektaciją taip pat įtrauktas platus centrinės konsolės porankis, kuris sutinkamas aukštesnės klasės automobiliuose.

Naujos platesnės, tvirtai kūną stabilizuojančios priekinės sėdynės turi elastingas atramas, kurios pakeičia ankstesnę spyruoklinę konstrukciją. Šis sprendimas padeda efektyviai apsaugoti nuo nuovargio leidžiantis į ilgas keliones. Didesniam keleivių komfortui užtikrinti patobulinta ir galinių sėdynių konstrukcija, taip pat pritaikytos storesnės galinių sėdynių pagalvėlės.

Keleiviai gali mėgautis ir geresniu matomumu dėl plonesnio priekinio statramsčio, pro platų priekinį langą patenkančia natūralia šviesa bei salono erdvumu, kurio pojūtį dar labiau sustiprina priekiniai šoniniai langai.

Neprilygstamą erdvę užtikrinanti sumani komponuotė

Dėl sumaniai išdėstytų hibridinės sistemos komponentų važiuoklėje ir variklio skyriuje naujasis „Jazz“ išsaugojo nepranokstamą klasėje vidaus erdvę, kuri yra tapusi ankstesnių kartų vizitine kortele. Labiausiai salono erdvę padėjo išplėsti degalų bako įrengimo vieta – važiuoklės centre, po priekinėmis sėdynėmis. Tai unikalus sprendimas šioje klasėje. Todėl „Jazz“ automobilyje išsaugota ypač universali galinių sėdynių sistema „Magic Seats“, leidžianti lanksčiai pritaikyti krovinių skyriaus erdvę pagal savo poreikius visiškai nulenkiant ar pakeliant sėdynes.

 

Visapusiškas saugos įrangos paketas „Honda Sensing“

Siekdama užtikrinti stiprias naujojo „Jazz“ pozicijas rinkoje, „Honda“ pristato plačiausią šioje klasėje pažangių saugos sistemų ir pagalbinių vairuotojo technologijų komplektą.

„Honda Sensing“ įranga buvo patobulinta pritaikant naują, platesnę, didesnės raiškos kamerą, kuri pakeičia ankstesnę kameros ir radaro sistemą. Ji užtikrina geresnį automobilio aplinkos matomumą, fiksuodama kelio kraštus be šaligatvių ir kelio žymas.

Susidūrimo sušvelninimo stabdant sistema (CMBS) dabar gali aptikti pėsčiuosius ir dviratininkus tamsiu paros metu, kai nėra gatvės apšvietimo, ir įjungti stabdžius, kai artėjančios transporto priemonės kerta automobilio trajektoriją ar pasuka jo važiavimo kryptimi. Dėl naujos kameros sistemos adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC) taip pat gali sekti transporto priemones važiuojant mažu greičiu spūstyse, o važiavimo krypties išlaikymo ir kontrolės sistema gali veikti važiuojant miesto ir kaimo keliais, taip pat kelių juostų greitkeliais, kad būtų užtikrintas didesnis saugumas daug įvairesnėse situacijose.

Naujosios kartos „Honda Jazz“ prekyba Europos rinkose startuos 2020 m. viduryje.