Scroll

Spaudos pranešimas

„HONDA“ ĮSIPAREIGOJO IKI 2025 M. ELEKTRIFIKUOTI VISUS SAVO AUTOMOBILIUS EUROPOJE

  • „Honda“ paskelbė savo ambicingą planą – iki 2025 m. elektrifikuoti visus savo Europoje parduodamus automobilius.
  • Pristatytas „Honda e Prototype“, kuris yra dar vienas „Honda“ žingsnis diegiant elektrifikuotas technologijas.
  • „Honda“ pranešė kurianti energetikos valdymo verslą Europoje. 
  • Pranešta apie užmegztus partnerystės ryšius su energijos išteklių kaupimo technologijų srityje dirbančia įmone „Moixa“ ir įkrovimo sprendimus siūlančia įmone „ubitricity“ naujai veiklai plėtoti.
     


Šiandien Ženevoje „Honda“ pranešė toliau spartinanti savo ambicingo elektrifikavimo plano įgyvendinimą. Bendrovė ketina iki 2025 m. įrengti elektrinius galios agregatus visuose savo Europoje parduodamuose automobiliuose. Šis naujas ambicingas planas pagrįstas 2017 m. bendrovės pradėta iniciatyva iki 2025 m. elektrifikuoti du trečdalius savo parduodamų automobilių. Tai pagrindinis orientyras „Honda“ sukant visuotinės elektrifikacijos kryptimi, kaip numatyta jos 2030 m. vizijoje.  

Kalbėdamas šiandien vykusioje spaudos konferencijoje, „Honda Motor Europe“ vyriausiasis viceprezidentas Tomas Gardneris teigė: „(…) nuo pirmojo mūsų plano paskelbimo 2017 m. kovo mėn. elektrifikacijos tempai gerokai pagreitėjo. Ekologinės problemos toliau verčia ieškoti aplinką tausojančių mobilumo sprendimų. Technologijos nepaliaujamai tobulėja ir žmonės pradeda keisti savo požiūrį į automobilį.“

 

Pristatytas „Honda e Prototype“

„Honda e Prototype“ – dar viena ambicingo „Honda“ elektrifikacijos plano realizacija. Primą kartą Ženevoje pristatytas automobilis supažindina su pirmuoju „Honda serijiniu grynuoju elektromobiliu, skirtu Europos rinkai. Jis pozicionuojamas kaip elektrinis miesto automobilis, išsiskiriantis konkurencingu nuvažiuojamu atstumu viena įkrova (daugiau nei 200 km) ir greitojo akumuliatoriaus įkrovimo funkcija (iki 80 proc. įkraunama vos per 30 min.). Be to, jam būdinga „Honda“ charakteringa važiavimo dinamika ir sportinė galinių varomųjų ratų komponuotė. Serijinė „Honda e Prototype“ versija pasirodys dar šiais metais. 

Tolesnis visiškos hibridinės technologijos diegimas 

2019 m. pradžioje „Honda“ sėkmingai pristatė naująjį „CR-V Hybrid“ su įdiegta visiškai hibridine dviejų variklių „i-MMD“ technologija. „Honda“ tikisi, jog visiškai hibridinė sistema atliks svarbią funkciją siekiant iki 2025 m. įgyvendinti 100 proc. elektrifikacijos planą.

 

„Honda“ kuria energetikos valdymo verslą Europoje

Ženevoje vykusios spaudos konferencijos metu „Honda“ pasidalijo informacija apie savo kuriamą įmonę, kuri siūlys energetikos valdymo sprendimus Europoje.  Ši idėja pagrįsta koncepcine dvikrypčio įkrovimo sistema „Power Manager“, pirmąkart pristatyta 2017 m. Frankfurto automobilių parodoje. 

„Honda“ planuoja suformuoti energetikos valdymo produktų ir paslaugų portfelį, kuris leistų pasiūlyti kompleksinį sprendimą elektromobilių savininkams ir paslaugų operatoriams Europoje.

Tomas Gardneris taip pakomentavo šį verslą: „Tai svarbus „Honda“ projektas. Mes planuojame siūlyti geriausius sektoriuje inovacinius sprendimus, pradėdami teikti energetikos paslaugas, kad sukurtume pridėtinę vertę energetikos sistemų operatoriams ir elektromobilių naudotojams.“


„Honda“ bendradarbiauja su EVTEC toliau tobulindama savo technologiją „Honda Power Manager“ (suderinamą su grynaisiais elektromobiliais, tokiais kaip „Honda e Prototype“) ir artimiausiais metais planuoja pristatyti komercinę versiją.
„Honda“ taip pat pranešė apie sutartį su dviem išorės partneriais.

- Tai įmonė „Moixa“, kurios specializacija – energijos išteklių kaupimo technologijos, kurios leidžia elektromobilių savininkams bendrai valdyti ir naudoti akumuliatorių talpą ir taip gauti papildomos naudos, 

- ir įmonė „ubitricity“ – įkrovimo sprendimų, įskaitant naujoviškus įkrovimo sprendimus miestų gatvėms, lyderė.

Kitas etapas – pradėti savo technologijų pritaikymo galimybių tyrimus Londone (Jungtinė Karalystė) ir Ofenbache (Vokietija). Apie tolesnę projekto plėtrą bus pranešta vėliau šiais metais. 

 

Pastabos redaktoriams

Apie „Moixa“

„Moixa“ (www.moixa.com) yra lyderiaujanti Jungtinės Karalystės įmonė, dirbanti išmaniųjų akumuliatorių technologijų srityje. „Moixa“ siūlo išmaniuosius akumuliatorius ir programinę įrangą „GridShare“ pažangiam akumuliatorių bei elektromobilių įkrovimo procesui valdyti. „GridShare®“ valdo namų akumuliatorius, kurių bendra galia sudaro per 50 MWh, iš 6000 namų ūkių Jungtinėje Karalystėje ir Japonijoje. Tai viena didžiausių pasaulyje virtualiųjų jėgainių. Dirbtiniu intelektu pagrįsta programinė įranga optimizuoja kasdienį įkrovimo procesą, užtikrindama efektyvų minimalų anglies dvideginio kiekį išskiriančių išteklių ir mažesnių tarifų naudojimą tam tikru paros metu. „GridShare“ platforma taip pat leidžia komunalinėms įmonėms jungti ir valdyti didelius akumuliatorių bei elektromobilių parkus teikiant lanksčias paslaugas pagalbinėms rinkoms.
 
„Moixa“ neseniai iš 13 900 bendrovių buvo įtraukta į pirmąjį „Global Cleantech“ reitingo šimtuką ir per dvejus paskutiniuosius metus pritraukė finansavimo lėšų už daugiau nei 16 mln. svarų sterlingų, įskaitant investicijas iš lyderiaujančių Japonijos įmonių. Įmonė turi neprilygstamą patirtį inovacinių energijos saugojimo sprendimų srityje, sukauptą per daugiau nei 12 metų vykdomus mokslinius tyrimus ir įgyvendinamus projektus, įskaitant subsidijuojamus ir bandomuosius projektus už 6 mln. svarų sterlingų sumą. Be to, ji turi daugiau nei 20 pagrindinių kaupimo, išmaniojo saugojimo ir elektromobilių optimizavimo technologijų patentų.

 

Apie „ubitricity“

„ubitricity – Gesellschaft für verteilte Energiesysteme mbH“: Įsteigdami „ubitricity“ įmonę 2008 m., Knutas Hechtfischeris ir dr. Frankas Pawlitschekas siekė užtikrinti galimybes įkrauti elektromobilius naudojant energiją iš atsinaujinančių išteklių parkavimo vietoje. Šiandien įmonė yra lyderiaujanti pažangių elektromobilių įkrovimo ir elektros energijos apskaitos sprendimų teikėja. „ubitricity“ derina technines žinias ir patirtį kuriant mobiliuosius elektros skaitiklius su skaitmenizavimo galimybėmis. Tai padėjo sukurti techniškai paprastesnes ir labiau prieinamas įkrovimo stoteles, leidžiančias plėsti įkrovimo infrastruktūrą naudojant žibintų stulpus. Be to, tai padeda spręsti su sąskaitų už kiekvieną atskirą automobilį išrašymu susijusias problemas automobilių parko valdymo srityje, taip pat nekilnojamojo turto sektoriuje. Mobilieji elektros skaitikliai taip pat leidžia paversti elektromobilius prie elektros tinklo prijungtomis pažangiomis saugyklomis, kurios yra pagrindinis komponentas siekiant užtikrinti atsinaujinančios energetikos plėtrą. www.ubitricity.com