Scroll

Spaudos pranešimas

„Honda“ pranešė apie naujos „HR-V Sport“ versijos su 1,5 l VTEC TURBO varikliu pasirodymą


  • • Naujoji „HR-V“ versija komplektuojama su 182 AG benzininiu varikliu.

  • • Sportinės komplektacijos automobilyje montuojama pažangi efektyvių amortizatorių sistema.

  • • Automobilis išsiskiria dinamišku dizainu su juodais chromuotais elementais ir 18 colių lengvojo lydinio ratlankiais.



„Honda“ paskelbė informaciją apie naują patobulinto 2019 m. „HR-V“ modelio komplektaciją „HR-V Sport“ su 1,5 l VTEC TURBO benzininiu varikliu ir dinamiškesne važiuokle bei pakaba. Nuo standartinio 2019 m. „HR-V“ modelio, pasižyminčio atnaujinta išorės ir vidaus stilistika, „HR-V Sport“ versija skiriasi papildomais unikaliais dizaino elementais.

Naujojoje „HR-V Sport“ versijoje montuojamas 1,5 l VTEC TURBO variklis, kuris pirmą kartą pasirodė su naujausios kartos „Honda Civic“ modeliu. Galingas keturių cilindrų variklis pagerina 2019 m. „HR-V“ modelio dinamines charakteristikas: jo maksimali galia siekia 182 AG (134 kW) esant 5500 aps./min. su šešių pavarų mechanine transmisija (6 MT) ir 6000 aps./min. su bepakope transmisija (CVT). Su standartine šešių pavarų transmisija (6 MT) maksimalus jo sukimo momentas siekia 240 Nm esant 1900–5000 aps./min., o su papildomai komplektuojama CVT transmisija – 220 Nm esant 1700–5500 aps./min. 

„Honda“ sukurta „HR-V Sport“ versija orientuota į tuos pirkėjus, kurie iš subkompaktinio visureigio tikisi dinamiškesnio vairavimo potyrių. „HR-V Sport“ montuojama unikali galingų amortizatorių sistema, kuri kartu su kitomis sistemomis užtikrina optimalų balansą tarp kėbulo konstrukcijos tvirtumo, pakabos kontrolės ir vairo valdymo. Ši automobilio priekyje ir gale montuojama amortizatorių sistema slopina santykinį šoninį ir sukamąjį važiuoklės judėjimą. Ji padeda išsaugoti automobilio geometriją atliekant posūkius, padidina stabilumą staigiai rikiuojantis į kitą juostą ir mažina vibraciją važiuojant nelygiais keliais. 

Šiame modelyje pirmą kartą montuojamas krumpliastiebio vairo mechanizmas su kintamuoju perdavimo skaičiumi ir elektriniu stiprintuvu, kuris veikia kartu su „Honda“ pagalbine manevravimo („Agile Handling Assist“) sistema. Vairo mechanizmas nuolat reaguoja vairui esant centrinėje padėtyje bei šiek tiek nukrypus nuo jos ir tiksliau reaguoja sukant vairą.

Iš atnaujinto elegantiško išorės dizaino elementų išsiskiria nauja „Solid Wing Face“ grafikos interpretacija su blizgia juodo chromo plokšte, kuri pakeičia standartinio 2019 m. „HR-V“ modelio tamsaus chromo apdailą. Priekines radiatoriaus groteles ir rūko žibintus puošia išskirtinis juodas akytasis tinklelis.

Dinamišką „HR-V Sport“ stilių išryškina tokie elementai kaip plonas priekinis difuzorius, šoninės apatinės juostos, ratų arkų juostos ir agresyvesnis galinis bamperis – visi jie yra juodos spalvos. Sportinę apdailą papildo juodi išorinių veidrodėlių gaubtai, du išmetimo sistemos antgaliai ir unikalaus dizaino 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai.

Į standartinę komplektaciją įtraukti LED priekiniai žibintai, kuriuos sudaro tolimųjų ir artimųjų šviesų žibintai, LED posūkio indikatoriai ir LED dienos žibintai. Gale panaudota priekinės dalies stilistiką atspindinti juodo chromo bagažinės durelių apdaila. Galiniai žibintai papildyti tonuota apdaila ir juodomis vidinėmis juostelėmis, kaip ir standartiniame 2019 m. „HR-V“ modelyje.


 

Salone įrengtos standartiniam 2019 m. „HR-V“ modeliui būdingos naujos priekinės sėdynės, kurių sėdimoji dalis ir atlošas užtikrina tvirtesnę atramą.  Dinamiško stiliaus temą salone plėtoja išskirtinės sėdynės su kombinuotais juodos bei tamsiai raudonos spalvų apmušalais ir juoda stogo apdaila. Šie stiliaus sprendimai sustiprina sportiško automobilio įvaizdį.   

2019 m. „Honda HR-V Sport“ modelių gamybą planuojama pradėti 2019 metų sausio mėn. Pirmoji partija pirkėjus turėtų pasiekti 2019 m. pavasarį.