Scroll

SPAUDOS PRANEŠIMAS

2018 CR-V

1. Įžanga: nauja perkamiausio pasaulyje visureigio versija

2. Rafinuotas ir sportiškas išorės dizainas, gerai pažįstamas siluetas ir aukščiausios kokybės salono apdaila

3. Galingas benzininis variklis, išsiskiriantis puikiais faktiniais efektyvumo rodikliais ir užtikrinantis lengvą valdymą

4. Labiausiai iki šiol ištobulinta „CR-V“ važiuoklė, įkvepianti dinamika ir neprilygstamas važiavimo komfortas

5. Patobulintos technologijos, užtikrinančios efektyvesnį „CR-V“ visų varomųjų ratų sistemos veikimą ir didesnį pravažumą bekelėje

6. Didžiausias „CR-V“ salonas per visą šio modelio istoriją ir efektyviausiai klasėje panaudota erdvė

7. Pažangiausios saugos charakteristikos bei į standartinę komplektaciją įtrauktas „Honda Sensing™“ technologijų paketas


Susipažinkite >>

1. Įžanga: nauja perkamiausio pasaulyje visureigio versija

  • Komfortiškesnis, praktiškesnis, su patobulintomis ryšio technologijomis 
  • Erdvesnis salonas, pirmą kartą siūloma septynvietė versija
  • Benzininis variklis, siūlantis geriausią klasėje galios ir efektyvumo kombinaciją

Po 1995 m. pirmosios kartos Honda „CR-V“ pasirodymo, šis modelis netrukus išpopuliarėjo ir tapo perkamiausiu pasaulyje visureigiu . Patobulintomis ir unikaliomis charakteristikomis išsiskirianti naujausia populiaraus kompaktiško visureigio versija sukurta siekiant pranokti klientų lūkesčius. Naujasis „CR-V“ dabar siūlo visą seriją rafinuotų technologijų ir aukščiausio lygio kokybę. 

„CR-V“ pasižymi nauju rafinuotu išorės dizainu, platesnėmis ir tvirtesnėmis ratų arkomis, aštresniais variklio dangčio ir kampinių langų kontūrais, taip pat naujausia Honda modelių šeimos stilistikos interpretacija su charakteringa priekinių žibintų grafika.

Naujasis modelis diktuoja naujus salono kokybės, rafinuotos apdailos ir erdvumo standartus. Be to, pirmą kartą siūloma septynvietė versija, įtraukta į benzininių modelių su visų varomųjų ratų sistema asortimentą. „CR-V“ nenusileidžia aukščiausios klasės produktams: jis išsiskiria geresne važiavimo kokybe, greitesne vairo reakcija, didesne kėbulo kontrole ir mažesniu NVH lygiu. Naujasis „CR-V“ patobulintas visais aspektais – dabar jis yra komfortiškesnis, praktiškesnis ir siūlo pažangesnes ryšio technologijas nei iki šiol.

Naujajam „CR-V“ būdingos šiek tiek didesnės išorės proporcijos, ilgesnė važiuoklės bazė ir platesnė stovėsena. Šie pakeitimai leido ženkliai išplėsti ir efektyviausiai suplanuoti salono erdvę - visiems keleiviams palikta užtektinai vietos, o platesnė ir gilesnė bagažinė turi ilgesnį krovinių skyrių. Naujos dviejų lygių bagažinės grindys leidžia suformuoti lygų paviršių stambesniems daiktams gabenti, o elektra valdomos bagažinės durelės su bekontakčiu atidarymo mechanizmu - lengvai patekti į krovinių skyrių.

Dėl išmaniųjų funkcijų naujuoju „CR-V“ patogu naudotis kiekvieną dieną. Pavyzdžiui, atidaromų bagažinės durelių aukštį galima nustatyti taip, kad jos neliestų žemų lubų. Lanksčias salono erdvės pritaikymo galimybes išplečia trijų režimų dėtuvė centrinėje konsolėje ir naujos, vienu judesiu nulenkiamos, 60:40 santykiu dalijamos antrosios eilės sėdynės, leidžiančios greičiau ir lengviau sukrauti daiktus.

Platformos konstrukcija apima Honda išskirtinį naujos kartos ACE™ (pažangios suderinamumo technologijos) kėbulo karkasą su daugybe tarpusavyje sujungtų konstrukcinių elementų smūgio energijai tolygiau paskirstyti. Be to, į standartinę visų modelių komplektaciją įtrauktas „Honda Sensing™“ įrangos paketas. Tai vienas gausiausių klasėje aktyviosios saugos ir pagalbinių vairuotojo technologijų rinkinių. Jį sudaranti įranga naudojasi radaro ir kameros perduodama informacija ir padeda vairuotojui įvairiomis važiavimo sąlygomis.

 

2. Rafinuotas ir sportiškas išorės dizainas, gerai pažįstamas siluetas ir aukščiausios kokybės salono apdaila

  • Naujas išorės dizainas, ilgesnė važiuoklės bazė, platesni ratai ir padangos, pabrėžiantys tvirtą ir sportišką išvaizdą
  • Modernus ir dinamiškas visureigio stilius be jokių nereikalingų linijų
  • Pažangi aerodinamika ir pirmąkart „CR-V“ pritaikyta Honda aktyvioji oro pasipriešinimą mažinanti radiatoriaus grotelių valdymo sistema
  • Prabangus salonas su ryškios faktūros medžiagomis, sukuriantis tvirto ir solidaus automobilio įvaizdį

Naujasis „CR-V“ paveldėjo pažįstamas paklausiausio pasaulyje SUV automobilio formas ir nuolat tobulinamą rafinuotą bei sportišką dizainą. Naujasis „CR-V“ išsiskiria nauju išorės dizainu, platesnėmis ratų arkomis, aštresniais variklio dangčio ir kampinių langų kontūrais, taip pat naujausia charakteringa priekinių žibintų grafika.


Pagrindinis naujojo „CR-V“ inžinierių uždavinys buvo sukurti modernų, dinamišką ir kartu ypač praktišką visureigį. Honda ieškojo formulės, leidžiančios pasiūlyti rafinuotą ir išskirtinį automobilį, pasižymintį dailiu, šiuolaikiniu, detalėmis neperkrautu stiliumi.

Vienas pagrindinių pakeitimų – pritaikyta 30 mm ilgesnė važiuoklės bazė. Ilgesnė važiuoklės bazė leido ne tik padidinti salono erdvę, bet ir išryškinti tvirtesnę visureigio stovėseną, ratus labiau atitraukus į kampus. Platūs ratai ir padangos, trumpa galinė iškyša ir du dujų išmetimo vamzdžio antgaliai pabrėžia sportinį automobilio charakterį.

Išraiškingas priekinės dalies dizainas atspindi naujausią Honda modelių šeimos stilistiką, įskaitant vientiso sparno grafiką ir charakteringos formos LED priekinius žibintus (įtraukti į standartinę komplektaciją). Kruopščiai nugludintas reljefiškas priekinis bamperis, išsiskiriantis glotnesne nei pirmtako apdaila, įrėmina plonas groteles priekiniuose kampuose. Slenkant nuo aštrių variklio dangčio kontūrų, žvilgsnis užkliūva už su stogu sujungto aptakaus priekinio stiklo, nuo kurio stogo linija nuvilnija galinio aptako link. 

„CR-V“ galinė dalis, palyginti su ankstesnės kartos modeliu, yra išraiškingesnių kontūrų. Ją papildo platesnės arkos virš visų ratų. Dinamišką automobilio charakterį sustiprina aukšta griežta „pečių“ linija, padidinanti apatinės dalies apimtį, ir blizgi apdailos juosta, prasidedanti už priekinių ratų ir einanti tolyn iki automobilio galo.

Išlinkis virš langų linijos, pasiekęs automobilio galą, toliau driekiasi lygiagrečiai galinės dalies kontūrų. Chromuota apdailos juostelė staigiai pasisuka ir susijungia kildama į viršų nuo vidurio linijos langų zonos apačioje, išryškindama sportinį automobilio stilių.

Išraiškingų kontūrų LED galiniai žibintai nuo galinių kraštų ties „pečių“ linija driekiasi tolyn, apsupdami automobilio galą ir sukurdami „L“ formos grafiką abiejose pusėse, kuriose įrengti galiniai langai. Jie papuošti chromuota vientiso sparno formos juosta, kuri eina per visą bagažinės durelių plotį tarp žibintų lęšių.

Pirkėjams siūlomos aštuonios kėbulo spalvos: gryna „Rallye Red“, metalo blizgesio „Lunar Silver“, „Modern Steel“, „Cosmic Blue“ ir „Premium Crystal Red“, taip pat perlamutrinė „Platinum White“, „Crystal Black“ ir „Premium Agate Brown“.

Priklausomai nuo specifikacijų, „CR-V“ bus komplektuojamas su 17, 18 arba 19 colių lengvojo lydinio ratlankiais. Be to, aukščiausio lygio modeliuose, kaip standartinė įranga, bus montuojamas panoraminis stiklinis stoglangis.

Pažangūs aerodinaminiai sprendimai
Naujasis Honda „CR-V“ aerodinamikos požiūriu yra efektyviausias automobilis savo klasėje*. Jis buvo kuriamas pasitelkiant skysčių dinamikos metodą, pagal mastelį sumažinto modelio bandymus vėjo tunelyje ir pirmą kartą pritaikyto normalaus dydžio vėjo tunelyje su judėjimo juosta.

Siauri priekiniai statramsčiai išplečia vidaus erdvę ties pečių linija ir įrėmina su stogu sujungtą priekinį stiklą virš valytuvų svirčių. Šie sprendimai kartu su kruopščiai nugludintu reljefišku priekiniu bamperiu mažina oro srautų sūkuriavimą. Aptakią stogo liniją su ryklio peleko formos antena papildanti variklio ir kėbulo dugno apsauginė danga užtikrina efektyvesnę oro srautų sklaidą virš „CR-V“ ir jo apačioje. Tai lemia mažesnį oro pasipriešinimą ir didesnį automobilio stabilumą.

Galinio bamperio kampų kontūrai tęsiasi iki automobilio vidurio, abiejose pusėse sukurdami ryškius išlinkius. Jie, kartu su išsikišusiais kraštais dėl aukščiau pakeltų galinių žibintų lęšių, padeda geriau išsklaidyti oro srautus iš šonų. Funkcionalus aptakas galinių durelių viršuje dar labiau sumažina oro srautų sūkuriavimą automobilio gale. Dėl bendro pasipriešinimo koeficiento sumažėjimo, lyginant su ankstesniuoju „CR-V“ modeliu, taip pat sumažėjo kėbulo plokščių ir profilių sukeliamas garsas, todėl pagerėjo degalų ekonomija ir sumažėjo triukšmo lygis salone.

Oro įleidimo angose automobilio priekyje (po chromuotu priekiniu Honda ženkleliu ir apatinėje bamperio dalyje) įrengta aktyvioji oro pasipriešinimą mažinanti radiatoriaus grotelių valdymo sistema, kuri padeda optimizuoti degalų sąnaudas. Sistema nustatyta taip, kad grotelių užsklandos būtų kiek įmanoma ilgiau uždarytos (net važinėjant mieste) areodinamikai pagerinti. Tačiau prireikus sistemos elektroninis žingsninis variklis atidaro grotelių užsklandas. Jos laikomos atidarytos tiek, kiek reikia, kad į variklio skyrių patektų oro srautas. Centrinis procesorius kontroliuoja pagrindinius temperatūros parametrus pagal variklio aušinimo skysčio, transmisijos alyvos ir oro kondicionieriaus reikalavimus, kad būtų nustatyta optimali užsklandų padėtis.

Aukščiausios kokybės salono apdaila

Pagal horizontalę pastebimai ištęstas prietaisų skydelis ir salono priekinė dalis sustiprina erdvumo pojūtį. Aptakių formų dizainas – tvirtumo ir solidumo ženklas. Ryškios faktūros medžiagos sukuria prabangios aplinkos įspūdį. 

Platus, minkštos tekstūros skydelis su įmantriomis siūlėmis išdėstytas per visą salono plotį. Jį į dvi dalis dalina blizgus juodas apdailos elementas. Vairuotojo ir keleivių komforto sumetimais, durelių viršutinė dalis aptraukta minkšta danga. Aukščiau pakėlę žemiausias prietaisų skydelio dalis, Honda inžinieriai išplėtė erdvę priekinėse kojų nišose.

Durelėse ir apatinėje prietaisų skydelio dalyje pritaikyta lygi ir subtili medžio imitacijos apdaila suteikia salono aplinkai natūralumo. Ventiliacinių angų apvadus, vairą, durelių rankenėles ir klimato kontrolės sistemos skydelį puošia žvilganti metalo blizgesio apdaila, sukurianti šiuolaikiško stiliaus įspūdį. Į standartinę komplektaciją įtraukti juodi prabangaus audinio sėdynių apmušalai. Aukštesnės komplektacijos modeliams siūloma itin kokybiškos ir elastingos juodos arba dramblio kaulo spalvos odos apmušalai.

Honda inžinieriai optimizavo ekrano struktūrą, lyginant su ankstesnės kartos „CR-V“. Dabar įrengtas tik vienas centrinis jutiklinis ekranas ir 7 colių vairuotojo informacijos sąsajos (DII) priešais vairuotoją. Racionalizuotas ir valdymo mygtukų išdėstymas, taip pat pritaikytas paprastas oro kondicionieriaus valdymo skydelis po jutikliniu ekranu.

Automobilis užtikrina geriausią klasėje matomumą. Šį pranašumą jam įgyti padėjo siauresni priekiniai statramsčiai (jie yra 10 mm plonesni už ankstesnio modelio statramsčius) matymo kampui padidinti. Dėl šio Honda inžinierių patobulinimo, statramsčių užtikrinama apsauga nė kiek nesumažėjo – panaudojus itin tvirtą plieną, ji išliko nepakitusi. Pagerėjo matomumas ir per variklio dangtį - to pasiekta 60 mm sumažinus vairuotojui nematomą kėbulo dalį.

Visiška išmaniojo telefono integracija
Naujajame „CR-V“ įdiegta antrosios kartos „Honda Connect“ programinė įranga užtikrina patogesnį valdymą ir leidžia visiškai integruoti išmanųjį telefoną, naudojantis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“.

Integravus „Honda Connect“ su „Apple CarPlay“, dabar galima naudotis „iPhone“ funkcijomis, telefono sąsają stebint „CR-V“ įrengtame ekrane. Naudodamiesi jutikliniu ekranu arba valdydami balso komandomis per „Apple Siri“, vairuotojai gali sekti navigacijos sistemos nuorodas, kalbėtis telefonu, susirašinėti trumposiomis žinutėmis arba klausytis muzikos. 

„Android Auto“ paskirtis – suteikti vairuotojams galimybę lengvai ir patogiai valdyti išmaniuosius „Android“ telefonus, naudojantis jutikline ar balso sąsaja, kad būtų kuo mažiau blaškomas jų dėmesys. Ši programa leidžia naudotis „Google Maps“, „Google Now“, pranešimų, muzikos ir daugybe kitų populiarių programų, priklausomai nuo rinkos.

Vairuotojo informacijos sąsaja
Priešais vairuotoją įrengtas naujas prietaisų skydelis, kurio centre puikuojasi platus spalvotas 7 colių TFT-LCD vairuotojo informacijos sąsajos (DII) ekranas, kurį iš šonų supa aušinimo skysčio temperatūros ir degalų kiekio matuokliai. Naujajame DII ekrane stambiu šriftu pateikiami skaitmeniniai spidometro ir linijiniai tachometro rodmenys. Apatinė DII ekrano dalis skirta turiniui - vairuotojas gali slinkti per informacijos ir pramogų sistemos meniu ir pasirinkti norimas funkcijas, tarp jų: navigacijos sistemos nurodymus, SMS ir el. pašto teksto rodymą (įskaitant atsakymų valdymą balso komandomis), informaciją apie muzikos kūrinį, išmaniojo telefono adresatų duomenis, informaciją apie visų varomųjų ratų sistemos būseną ir išmaniosios automobilio priežiūros sistemos rodmenis.

DII monitoriaus ekrane rodoma informacija perjungiama ir pasirenkama jungikliais ant kairiojo vairo stipino. Jais naudodamasis vairuotojas gali perjungti DII režimus ir reguliuoti nustatymus, pagal abėcėlę ieškoti, pavyzdžiui, adresatų arba muzikos kūrinių, tai pat pasirinkti prietaisų skydelio DII ekrane rodytiną informaciją. Ant vairo kairiojo stipino taip pat integruoti „Bluetooth®3 HandsFreeLink®“ telefono valdikliai. Naudojantis jungikliais ant vairo ir tiesiai prieš vairuotoją įrengtu DII ekranu, mažiau blaškomas dėmesys vairuojant.

Ant dešiniojo vairo stipino įrengtu jungikliu reguliuojami adaptyviosios pastovaus greičio palaikymo bei važiavimo krypties išlaikymo ir kontrolės sistemų nustatymai.

* („Honda“ vidaus bandymų duomenys)

 

3. Galingas benzininis variklis, išsiskiriantis puikiais faktiniais efektyvumo rodikliais ir užtikrinantis lengvą valdymą

  • 1,5 l VTEC TURBO benzininis variklis, siūlantis geriausią klasėje galios ir efektyvumo kombinaciją
  • Pažangios technologijos, užtikrinančios greitesnę reakciją, mažinančios trintį ir svorį
  • Naujausia Honda CVT transmisija, sukurianti natūralesnio ir tolygesnio pavarų perjungimo pojūtį

Naujasis „CR-V“ komplektuojamas su Honda 1,5 l VTEC TURBO benzininiu varikliu, kuris pirmą kartą pasirodė su naujausiu Honda „Civic“ modeliu ir buvo pritaikytas specialiai „CR-V“ sukurtam turbokompresoriui. Jam būdingas išskirtinis galios ir efektyvumo santykis – šiuo požiūriu jis yra geriausias klasėje. Be to, jame įdiegta daug technologijų, kad būtų užtikrintas optimalus valdymas ir nepriekaištinga dinamika.

Su šešių pavarų mechanine transmisija (6 MT) komplektuojamo VTEC TURBO variklio galia – 173 AG (127 kW) esant 5600 aps./min., o su CVT transmisija – 193 AG (142 kW) esant 5600 aps./min. Maksimalus sukimo momentas siekia 220 Nm esant 1900–5000 aps./min. (su 6 MT) ir 243 Nm esant 2000–5000 aps./min. (su CVT).

Savo ekologiniais rodikliais naujasis VTEC TURBO variklis yra tarp klasės lyderių. Oficialūs CO2 rodikliai yra tokie: priekiniais ratais varomų modelių su 6 MT – 143 g/km, visais ratais varomų modelių su 6 MT – 149 g/km, o modelių su CVT (ji komplektuojama su visų varomųjų ratų sistema kaip standartinė įranga) – 158 g/km. Vidutinės degalų sąnaudos pagal NEDC važiavimo ciklą: priekiniais ratais varomų modelių su 6 MT – 6,3 l/100 km (44,8 mi/gal), visais ratais varomų modelių su 6 MT – 6,4 l/100 km (43,9 mi/gal), o visais ratais varomų modelių su CVT – 6,8 l/100 km (41,5 mi/gal).

Naujasis „CR-V“ - galingesnis už ankstesnįjį benzininį modelį, todėl yra dinamiškesnis ir gerokai efektyvesnis. Iki 100 km/h naujasis automobilis pagreitėja per 9,3 sekundės, o jo maksimalus greitis siekia 211 km/h (131 mi/h). 

Pritaikytos pažangios technologijos padėjo optimizuoti VTEC TURBO variklio galią ir efektyvumą, pagerinti jo reakciją ir sumažinti trintį bei svorį.

Cilindrų blokas ir alkūninis velenas
Dėl lengvo lieto aliuminio bloko su atskirai sutvirtintomis pagrindinių guolių galvutėmis iki minimumo sumažintas variklio svoris, o cilindrų gilzės iš ketaus padėjo užtikrinti maksimalų konstrukcijos patvarumą. Kiekvienas iš kaltinio plieno pagaminto alkūninio veleno kakliukas nupoliruotas mikroskopiniu tikslumu, kad būtų sumažinta vidinė trintis. 

Cilindrų galvutės ir vožtuvų mechanizmas
Lengvos DOHC cilindrų galvutės pagamintos iš spaudimo būdu lieto aliuminio lydinio. Dėl tiesiogiai cilindrų galvutėse išlietų išleidimo angų nereikia naudoti tradicinio atskiro išleidimo kolektoriaus. Du viršuje išdėstytus skirstomuosius velenus ir keturis vožtuvus kiekviename cilindre varo mažos trinties, tyliai veikianti grandinė. Skirstomojo veleno pavaros nereikia prižiūrėti per visą variklio tarnavimo laiką. Siekiant dar labiau sumažinti variklio svorį, panaudoti nauji tuščiaviduriai skirstomieji velenai su plonomis sienelėmis.

Išleidimo vožtuvai pripildyti natrio, kad būtų užtikrintos mažesnės degalų sąnaudos ir žemesnis taršos lygis bei padidinta galia. Vožtuvų ertmė pripildyta natrio, kurį aušina išleidimo angos aušinamasis gaubtas. Kai velenas priartėja prie vožtuvo galvutės, natris atvėsina visą vožtuvą. Užtikrinus vidinį vožtuvo aušinimą, nereikia papildyti degalų mišinio – tai standartinis reikalavimas, keliamas turbininiams varikliams dėl išleidimo vožtuvų aušinimo. Dėl efektyvesnio mišinio sumažėja taršos lygis bei degalų sąnaudos ir padidėja galia. 

„Dual-VTC“ sistema nuolat atskirai reguliuoja skirstomųjų įleidimo ir išleidimo vožtuvų veikimą, kad bet kokiomis važiavimo sąlygomis būtų užtikrintas optimalus degimo procesas. Priklausomai nuo variklio apsukų ir apkrovos, vožtuvų persidengimas gali būti padidintas arba sumažintas, kad reikiamu momentu būtų optimizuota variklio galia, reakcija arba efektyvumas. 

Stūmoklių aušinimo ir trinties mažinimo technologijos
Variklio stūmokliai užtikrina stabilų degimo procesą, o jų specialios formos karūnėlės padidina variklio efektyvumą. Dėl kruopščiai optimizuoto lengvų stūmoklių apatinės dalies („sijonėlių“) dizaino iki minimumo sumažintas stūmoklių svoris. Be to, pritaikyta unikalaus rašto mažos trinties danga, kuri mažina vibraciją ir didina veikimo efektyvumą. 1,5 l VTEC TURBO variklio stūmoklius aušina du alyvos purkštukai, nukreipti į kiekvieno stūmoklio karūnėlės apačią. Stūmoklių žiedai su PVD danga mažina trintį, padidindami veikimo efektyvumą.

Honingavimo technologija leido dar labiau sumažinti trintį tarp stūmoklių ir cilindrų, padėdama išgauti itin lygų paviršių. Taikant honingavimo technologiją, vietoj įprasto vieno etapo šlifavimo proceso naudojami du, o tai padeda užtikrinti ilgalaikį variklio atsparumą dėvėjimuisi. 

Mažos klampos alyva (0W-20), specialus dvieigis alyvos siurblio apsauginis vožtuvas, mažos trinties alyvos tarpikliai, specialus mažo pasipriešinimo stūmoklio žiedo dizainas, mažos trinties paskirstymo grandinė ir lengvas alkūninis velenas taip pat padidina bendrą variklio veikimo efektyvumą.

Mažos inercijos „mono-scroll“ tipo turbokompresorius su elektroniniu perteklinio oro reguliavimo vožtuvu
Palyginti su kitais mažo darbinio tūrio turbininiais varikliais, VTEC TURBO turbokompresoriaus blokas yra kompaktiškesnis ir išsiskiria mažesnio skersmens turbina. Tai būtina sąlyga, siekiant užtikrinti maksimaliai greitą variklio reakciją. Vieno kanalo korpuso konstrukcijos turbina sukuria slėgį esant net vos atidarytai droselinei sklendei ir mažiems sūkiams. Be to, elektroninis perteklinio oro reguliavimo vožtuvas tiksliai kontroliuoja pūtimo slėgį.

Optimizuota CVT automatinė transmisija
Kaip papildoma įranga siūloma naujo dizaino CVT automatinė transmisija, pritaikyta naujausiems Honda VTEC TURBO varikliams. Šioje transmisijoje įrengtas dvigubo amortizatoriaus turbinos sukimo momento konverteris, kuris pagerina važiavimo savybes, užtikrindamas tolygų pagreitėjimą pajudant iš vietos. 

Lyginant su tradicinėmis CVT sistemomis, kurios didinant greitį dažnai sukuria „guminės juostos“ efektą, naujausia Honda CVT transmisija visiškai kitaip perduoda variklio galią – tiksliau, tolygiau ir užtikrindama pakopinio perjungimo pojūtį. Tai lemia geresnę linijinę reakciją. Inžinieriai siekė, kad CVT transmisija savo perjungimo sparta prilygtų transmisijai su dviem sankabomis.

Honda CVT įdiegtos dvi papildomos programos, kurios reikiamu momentu padidina apsaugą ir pagerina važiavimo savybes.
 
Išankstinio žemesnės pavaros įjungimo stabdant sistema (EDDB), naudodamasi varikliu, padeda vairuotojui kontroliuoti situaciją stabdymo metu. Užfiksavusi stabdymo sistemos inicijuotą greičio sumažėjimą, pristabdymą važiuojant nuokalne ar atliekant sukimo manevrą, EDDB automatiškai padidina variklio apsukas, kad būtų įgalintas stabdymas varikliu. Todėl automobilis gali vėl sparčiai pagreitėti, įveikęs lėtą atkarpą ar posūkį.
 
Sistema „Fast Off“ nustato, kaip greitai vairuotojas atleidžia akceleratoriaus pedalą, ir palaiko atitinkamas variklio apsukas, kad automobilis būtų stabdomas varikliu, kai per greitai atleidžiamas pedalas. Ši sistema intensyviai išbandyta Europos kelių eismo juostų greitkeliuose. Pavyzdžiui, „Fast Off“ atpažįsta situaciją, kai vairuotojas yra pasirengęs pralenkti automobilį priekyje, bet negali atlikti manevro dėl kitoje juostoje važiuojančio automobilio. Kai vairuotojas greitai atleidžia akceleratoriaus pedalą, leisdamas kitam automobiliui įsirikiuoti priekyje, „Fast Off“ sistema palaiko aukštas variklio apsukas, kad būtų galima atlikti lenkimo manevrą.

 

4. Labiausiai iki šiol ištobulinta „CR-V“ važiuoklė, įkvepianti dinamika ir neprilygstamas važiavimo komfortas

  • Lengvesnė ir tvirtesnė nei iki šiol važiuoklė, patobulintos dinaminės savybės
  • Naujos kartos tampraus plieno konstrukcijos platforma, pagerinanti dinamiką ir užtikrinanti didesnį kėbulo atsparumą smūgiams
  • Naujoviškos surinkimo technologijos, sustiprinančios konstrukciją ir pagerinančios NVH rodiklius
  • Komfortiškomis kelionėmis ir smagiais vairavimo potyriais leidžianti mėgautis nauja pakaba
  • Geriausia klasėje salono apdaila, mažesnis triukšmo lygis

Naujasis „CR-V“ sukonstruotas ant naujausios važiuoklės, kuri yra labiausiai techniškai ištobulinta per visą „CR-V“ istoriją. Ji suteikia įkvepiančių vairavimo potyrių ir leidžia mėgautis aukščiausiu komfortu keliaujant. 

Lengva ir tvirta konstrukcija išsiskiria žemu svorio centru, rafinuotomis pakabos sistemomis priekyje ir gale, naujomis valdymo technologijomis ir nauju kintamojo veikimo vairo mechanizmu. Dėl įrengtos naujausios Honda visų varomųjų ratų sistemos „Real Time AWD with Intelligent Control System™“ ir aukštesnės prošvaisos „CR-V“ yra neprilygstamas savo pravažumo galimybėmis.

Nauja kėbulo konstrukcija, pagaminta naudojant pažangiausias pramonėje lengvas ir tamprias medžiagas leido pritaikyti mažą inerciją ir itin tvirtą platformą. Honda glaudžiai bendradarbiavo su naujos kartos ypač tvirto karštojo štampavimo plieno, kuris užtikrina tvirtesnį visą kėbulo rėmą ir sumažina bendrą jo svorį, tiekėju. Gaminant naująjį modelį, panaudota beveik 9 proc. tokio plieno (ankstesniajame modelyje jo nėra). Naujajame „CR-V“ panaudota iš viso 36 proc. 780 MPa, 980 MPa ir 1500 MPa tvirto plieno (ankstesniajame modelyje – 9 proc.).

Nauja pažangi vientisa konstrukcija

Konstruojant naują „CR-V“ platformą, panaudotos išskirtinės medžiagos ir pažangūs technologiniai procesai. Tai padėjo sukurti už ankstesnės kartos „CR-V“ lengvesnę važiuoklę, kurios sukamasis standumas padidėjo 25 proc. Tvirta vientisa konstrukcija ženkliai pagerino automobilio NVH rodiklius.

Kėbulo surinkimo procesą taip pat sudaro efektyvios naujoviškos jungimo technologijos. Iš pradžių surenkamas visas vidinis rėmas, po to išorinis ir, galiausiai, jungiamosios dalys. Šis metodas visiškai skiriasi nuo įprasto kėbulo rėmo surinkimo metodo, kurį taikant, iš pradžių, surenkamas išorinis rėmas, tada vidinis ir jungiamosios dalys. Dėl šios naujos gamybos technologijos pasiekiamas daug didesnis bendras kėbulo standumas. 

Vientiso kėbulo svarbiausiose vietose taikoma trumpo žingsnio taškinio suvirinimo technologija: atstumas tarp suvirinamų taškų yra tik 20 mm. Taikant tradicinį metodą, šis atstumas siekia 40–45 mm. Šie sprendimai padėjo dar labiau padidinti konstrukcijos standumą ir patvarumą. 

Minėtos dizaino, inžinerinės ir gamybos naujovės leido bendrą kėbulo lenkiamąjį standumą padidinti 35 proc., o sukamąjį standumą – 25 proc., lyginant su ankstesnės kartos „CR-V“ rodikliais. Šie patobulinimai suteikia daugiau galimybių optimizuoti važiuoklės parametrus, kad būtų galima mėgautis išskirtine važiavimo kokybe ir nepriekaištingu valdymu. Be to, jie padeda užtikrinti aukštus Europos kokybės ir rafinuotumo standartus.

Įspūdinga dinamika ir neprilygstamas komfortas
Dėl naujos pakabos ir tvirtesnės kėbulo konstrukcijos, „CR-V“ siūlo patraukliausias važiavimo savybes ir maloniausią vairavimo patirtį, lyginant su visais ankstesniais šios serijos modeliais. Važiavimo komfortu naujasis modelis savo pirmtaką lenkia dėl naujų mechaninių pakeitimų ir pritaikytų pažangių geresnį suderinamumą lemiančių technologijų. 

Platesnė stovėsena ir ilgesnė bazė, kurią papildo platesni ratai ir padangos, padidina automobilio stabilumą. Nors naujojo „CR-V“ prošvaisa padidėjo 35 mm, tačiau jo svorio centras išliko toks pat, kaip ir ankstesnio modelio. 

Ištobulinta platforma suteikia visas galimybes optimizuoti tikrą džiaugsmą vairuotojams teikiančios dinamikos parametrus, kurie yra geriausi per visą „CR-V“ modelio istoriją. Inžinieriai išsikėlė uždavinį sukurti itin manevringą, greitai ir tiesiogiai į komandas reaguojantį visureigį, laikydamiesi į nuspėjamumą ir tiesioginę dinamikos patirtį sutelktos koncepcijos „vienu judesiu, vienu veiksmu“.

Priekinė „MacPherson“ statramsčio tipo pakaba su apatine svirtimi užtikrina didelį šoninį standumą, todėl automobilis geriau valdomas važiuojant tiesiai, ir mažą išilginį standumą, kad būtų pasiekta optimali važiavimo kokybė. Krumpliastiebis vairo mechanizmas su kintamojo veikimo dvigubo krumpliaračio elektriniu stiprintuvu, kuris montuojamas ir naujausiame Honda „Civic“ modelyje, specialiai pritaikytas „CR-V“ automobiliui ir Europos rinkoms. Dvigubo krumpliaračio sistema užtikrina išskirtinį grįžtamąjį ryšį ir žaibišką reakciją. Tai pagerina automobilio linijinio važiavimo charakteristikas ir užtikrina sklandesnį bei tikslesnį valdymą.

Į vairą sklindanti vibracija sumažėjo iki 30 mm padidinus vairo kolonėlės skersmenį (ji 36 proc. platesnė nei ankstesnio „CR-V“ modelio) ir lengvą vairo elektrinį variklį perkėlus iš įprastos vairo kolonėlės vietos į dviejų dantračių krumpliastiebį. 26 proc. sumažinus vairo pasukimą nuo pradžių iki galo (iki 2,3 pasukimo), automobilis tapo manevringesnis važiuojant mažu greičiu.

Gale pritaikyta nauja daugiasvirtė pakaba kartu su EPS užtikrina didesnį geometrinį stabilumą, kad automobilis būtų labiau nuspėjamas važiuojant dideliu greičiu, leistų mėgautis komfortiškomis kelionėmis ir būtų geriau valdomas važiuojant tiesiai. Tvirtas galinis stabilizatoriaus strypas suteikia aštresnių pojūčių atliekant posūkius ir sumažina kėbulo svyravimą, o naujo tipo ant gumos montuojamo standaus porėmio konstrukcija pagerina garso izoliaciją, lyginant su ankstesniojo „CR-V“ izoliacinėmis savybėmis.

Priekyje ir gale įrengtos hidraulinės pakabos įvorės, kurios paprastai montuojamos prabangiuose automobiliuose. Jos padeda geriau izoliuoti važiavimo triukšmą ir mažinti važiuoklės vibraciją.

Lyginant su ankstesniuoju „CR-V“, visuose ratuose montuojami didesni stabdžiai su 296 mm diskais priekyje ir 300 mm diskais gale, kuriuos papildo elektrinis stabdžių stiprintuvas (EBB). Tai užtikrina geriausius klasėje stabdymo efektyvumo rodiklius. Fiksuodamas automobilio greitį ir vairuotojo veiksmus, EBB atitinkamai pakoreguoja stabdymo parametrus. Jis gali greičiau ir mažesniu pedalo spustelėjimu maksimaliai padidinti hidraulinį slėgį įvairiomis stabdymo situacijomis, kitaip nei įprastos sistemos.

„Agile Handling Assist“ (AHA)
Pirmą kartą „CR-V“ modelyje Honda įrengė sistemą „Agile Handling Assist“ (AHA). Elektroninė stabilumo kontrolės sistema specialiai pritaikyta Europos rinkai, atsižvelgiant į tipiškas kelių sąlygas ir važiavimo stilių. Švelniai ir greitai pakoreguodama vairą, ji subtiliai ir nepastebimai padeda vairuotojui kontroliuoti situaciją, užtikrindama saugesnį ir sklandesnį važiavimą bei nuspėjamesnę automobilio reakciją važiuojant mažu ir dideliu greičiu.

Geriausia klasėje salono apdaila
Automobilio salonas dėl naujos platformos triukšmo izoliacijos ir apdailos požiūriu yra geriausias klasėje. Išskirtinis NVH lygis pasiektas iki minimumo sumažinus per kėbulo konstrukciją sklindantį triukšmą bei vibraciją ir daugelyje vietų panaudojus garsą slopinančias ir izoliuojančias technologijas.

Variklio triukšmą padėjo sumažinti pirmą kartą „CR-V“ pritaikyta aktyvioji triukšmą slopinanti sistema (ANC), kuri komplektuojama kaip standartinė įranga visuose modeliuose. ANC paskirtis – mažinti žemo dažnio triukšmą salone. Ji naudojasi dviem salone įrengtais mikrofonais, kurie fiksuoja variklio skleidžiamą garsą ir sukuria tiksliai reguliuojamus atvirkštinių fazių garso signalus, slopinančius triukšmą. Sistema veikia visą laiką automobiliui važiuojant, nepriklausomai nuo to, ar įjungta garso sistema.

Variklio triukšmą mažina ir specialūs priekiniai, šoniniai bei galiniai variklio dangčio tarpikliai, variklio dangčio izoliacinė plokštė, variklio apatinė danga, taip pat prietaisų skydelyje panaudotos izoliacinės medžiagos. Vientisa kiliminė danga taip pat efektyviai izoliuoja iš lauko į saloną sklindantį triukšmą.

Strategiškai svarbiose vietose išdėstyti kėbulo tarpikliai, taip pat akustiniai tarpikliai priekiniuose, viduriniuose bei galiniuose statramsčiuose ir su stogu sujungtas priekinis stiklas mažina bendrą salono triukšmo lygį. Statramsčiuose esantys tarpikliai slopina pro kėbulo dugną į saloną sklindančius transmisijos garsus, o 360 laipsnių lieti trigubi durelių tarpikliai mažina vėjo keliamą triukšmą ir pagerina izoliacines savybes. Kiekvieno šoninio lango priekiniame ir galiniame kampuose apačioje pritaikyti sandarinantys blokeliai, kurie užpildo tarpus tarp kėbulo ir stiklo, sumažindami sklindantį triukšmą.

Siekiant sumažinti triukšmo lygį, didelės kėbulo plokščių formos išgautos pasitelkiant kompiuterinio modeliavimo technologijas (CAE). Važiavimo triukšmą bei vibraciją mažina ir akustinė apatinė danga bei izoliacinės medžiagos priekinėse ir galinėse ratų arkose, taip pat salono ir bagažinės grindų danga.

 

5. Patobulintos technologijos, užtikrinančios efektyvesnį „CR-V“ visų varomųjų ratų sistemos veikimą ir didesnį pravažumą bekelėje

  • Didesnė nei ankstesniojo modelio prošvaisa
  • Naujausia Honda AWD programinė įranga, pagerinanti pravažumą bekelėje ir dinamines charakteristikas atliekant posūkius
  • AWD sistemos išjungimas, kai sukimo momentas neperduodamas į galinius ratus didesniam efektyvumui užtikrinti

Naujojo „CR-V“ pravažumo bekelėje galimybės optimizuotos, pirmiausia, dėl platformos konstrukcijos, nes ji leido padidinti prošvaisą (ankstesnio modelio prošvaisa yra žemesnė) nepakeičiant svorio centro. 

Priekiniais ratais varomų modelių prošvaisa padidėjo iki 191 mm, o visais ratais varomų – iki 201 mm. Abiem atvejais prošvaisa padidėjo 35 mm, lyginant su ankstesniuoju „CR-V“. Ją, iš dalies, pavyko padidinti dėl didesnio skersmens ratų ir padangų, kurie taip pat sukuria tvirtesnio automobilio įvaizdį.

Naujausia Honda visų varomųjų ratų sistema „Real Time AWD with Intelligent Control System™“ optimizuoja degalų sąnaudas ir valdymą. Ji padeda priekinei ašiai užtikrinti sklandų ir efektyvų važiavimą net kasdienėmis sąlygomis, pavyzdžiui, perduodama galią į galinius ratus pradėjus važiuoti.

Visų varomųjų ratų sistema montuojama su daugiadiske sankaba, kuri jungia kardaninį veleną su galiniu diferencialu, ir yra valdoma elektrinio variklio su hidrauliniu siurbliu. Jos lengva ir degalus padedanti taupyti konstrukcija užtikrina optimaliai suderintą dinamiką, didesnį pravažumą ir saugumą važiuojant keliu ir bekele, nepridėdama nereikalingo svorio galios agregatui. Tais atvejais, kai sukimo momentas neperduodamas į galinius ratus, pavyzdžiui, važiuojant dideliu greičiu, kardaninis velenas atjungiamas nuo galinių ratų, kad būtų sumažintas mechaninis pasipriešinimas.

Dėl AWD sistemos programinės įrangos atnaujinimo, prireikus į galinius ratus gali būti perduodama iki 60 proc. sukimo momento. Bendras sistemos sukimo momentas padidėjo iki 10 proc. (iki 550 Nm). To rezultatas – geresnės važiavimo charakteristikos esant mažam sukibimui, taip pat greitesnė reakcija ir didesnė galia važiuojant įkalne.

Peržiūrėjus programinės įrangos nustatymus, nauja AWD sistema, naudodamasi kampinio nuokrypio ir vairo pasukimo jutikliais, taip pat siūlo geresnę dinamiką atliekant posūkius šalia pavaros linijinio valdymo.

 

6. Didžiausias „CR-V“ salonas per visą šio modelio istoriją ir efektyviausiai klasėje panaudota erdvė

  • Ilga važiuoklės bazė, platesnė stovėsena ir gerokai erdvesnis salonas
  • Daugiau vietos visiems keleiviams, pirmą kartą siūloma septynvietė versija
  • Talpiausia bagažinė klasėje, didžiausias krovinių skyrius per visą istoriją
  • Pažangi komforto įranga – vienu judesiu nulenkiamos sėdynės ir elektra valdomos bagažinės durelės su bekontakčiu atidarymo mechanizmu

Naujasis Honda „CR-V“ diktuoja naujus salono kokybės, rafinuotumo ir universalumo standartus. Po jo išore, kuri yra šiek tiek didesnių proporcijų nei pirmtako, slepiasi gerokai erdvesnis salonas.

Dėl padidėjusio pločio ir ilgos važiuoklės bazės (2660 mm, t. y. 40 mm ilgesnės už ankstesnį modelį) visi keleiviai gali mėgautis didesne erdve – 50 mm padidėjo bendras atstumas tarp pirmosios ir antrosios sėdynių eilių. Lyginant su ankstesnės kartos „CR-V“, vairuotojo ir priekinio keleivio pusėje 5 mm padidėjo erdvė virš galvų ir 16 mm klubų lygyje. Pritaikius plonesnį ir plokštesnį degalų baką priešais galinius ratus, gali laisviau jaustis antrosios eilės sėdynių keleiviai, nes 50 mm padidėjo erdvė kojoms.

Naujajame „CR-V“ įrengtų priekinių sėdynių reljefiški atlošai užtikrina optimalų komfortą. Be to, jie yra ypač ploni, todėl antrosios eilės keleiviams atsiranda dar daugiau vietos. 

Priekinės sėdynės komplektuojamos su keturių padėčių elektra valdoma juosmens atrama, kurią vertikaliai galima reguliuoti 80 mm, o išilgai – 35 mm. Taip pat siūlomos energiją tausojančios ir greitai įšylančios šildomos sėdynės su šildomomis sėdynių pagalvėlėmis priekyje ir gale sėdintiems keleiviams bei šildomi vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynių atlošai.

Pirmą kartą Honda „CR-V“ istorijoje galima rinktis septynvietę versiją, kurioje yra neįtikėtinai daug vietos trečiojoje eilėje sėdinčių keleivių kojoms, kad būtų patogiau leidžiantis į tolimas keliones. Plačiai atsidarančios durys ir integruotos salono rankenėlės užtikrina geriausią klasėje prieigą. Antrosios eilės sėdynes paslinkus iki 150 mm į priekį, galima išplėsti erdvę, kad būtų lengviau įlipti. 
„CR-V“ bagažinė yra talpiausia klasėje. Krovinių skyriaus plotas yra didžiausias per visą šio modelio istoriją. Lyginant su ankstesniuoju modeliu, krovinių skyriaus plotis padidėjo 160 mm, o ilgis – 250 mm (maksimalus krovinių skyriaus ilgis siekia 1830 mm, o septynvietės versijos – 1800 mm). Bagažinėje puikiai telpa kalnų dviratis, kurio rėmo dydis yra 19,5 colio. 

Naujos, vienu judesiu nulenkiamos, 60:40 dalijamos sėdynės leidžia greičiau ir lengviau sudėti daiktus. Jas nulenkus, suformuojamas lygus pagrindas didesniems daiktams transportuoti. Bet kurią antrosios eilės suoliuko tipo sėdynių dalį galima nulenkti vienu rankos judesiu. Sėdynės pagrindą nulenkus prie grindų, galinės sėdynės atlošas nuleidžiamas ant jo viršaus, sukuriant lygų paviršių. Sėdynės atlošas atlenkiamas taip pat lengvai, kaip ir nulenkiamas.

„CR-V“ pritaikyta daug sumanių sprendimų, dėl kurių jis yra lanksčiau pritaikomas nei iki šiol. Naujos dviejų lygių bagažinės grindys siūlo daug įvairių konfigūracijų: pakėlus į aukštesnę padėtį, ant lygaus pagrindo galima patogiau gabenti didesnius daiktus, o nuleidus žemiau, galima padaryti daugiau vietos aukštesniems kroviniams sudėti (keliamoji galia – 100 kg). 

Aukščiausio lygio modeliuose komplektuojamos elektra valdomos bagažinės durelės su bekontakčiu atidarymo mechanizmu ir aukščio nustatymo funkcija. Savininkai gali nustatyti „CR-V“ elektra valdomų bagažinės durelių atidarymo aukštį iki norimos ribos, atsižvelgdami į aplinką. Tai ypač praverčia siaurose vietose, kai yra žemos lubos arba kai automobilis stovi galu atsuktas prie sienos. Papildoma sustabdymo ir palaikymo funkcija leidžia galines dureles sustabdyti norimoje padėtyje. Taip galima laikinai kontroliuoti atidarymo aukštį (atidarius aukščiau nei 1185 mm) neprogramuojant nustatymo.

Salone įrengta trijų režimų centrinė konsolė, kurią galima naudoti įvairioms reikmėms. Pasirinkus „konsolės dėklo“ režimą, konsolėje galima laikyti 5,5 colio išmanųjį telefoną. Dėklą galima paslinkti į priekį, atgal arba visiškai nuimti – iš viso galimi trys daiktų laikymo variantai. Paslinkus į priekį, išmaniojo telefono dėklas uždengia pagrindinį skyrių, kad būtų galima saugiai laikyti daiktus, paslėptus nuo pašalinių akių. Paslinkus į galą, galima atskirai laikyti smulkesnius daiktus ir patekti į apatinį skyrių. Visiškai nuėmus dėklą, atsiveria gana didelis skyrius, kuriame galima laikyti rankinę arba nešiojamąjį kompiuterį.

Salone įrengti keturi USB krovimo lizdai, prie kurių galima prijungti telefonus, planšetes ir kitus asmeninius elektroninius prietaisus. Priekyje galima naudotis 1,5 A ir 1,0 A USB krovimo lizdais, o centrinės konsolės gale įrengti du didesnio srovės stiprumo 2,5 A USB krovimo lizdai, skirti antrosios eilės keleiviams. 

Keleiviai gali naudotis ypač talpiomis durelių kišenėmis – priekyje jos ilgesnės 48 proc., o gale – 63 proc., lyginant su ankstesniuoju „CR-V“. Jas pavyko padidinti toliau paslinkus durelėse įrengtus garsiakalbius.

 

7. Geriausios saugos charakteristikos, į standartinę komplektaciją įtrauktas „Honda Sensing™“ technologijų paketas

  • Naujos kėbulo konstrukcijos ir patobulintų saugos technologijų užtikrinamas aukštesnis „CR-V“ saugumo lygis nei iki šiol
  • Standesnė ir tvirtesnė konstrukcija, didesnė salono apsauga nuo deformacijos avarijos metu
  • „Honda Sensing™“ – gausiausias aktyviosios saugos įrangos rinkinys
  • Tikimasi, jog už saugumą bus skirtas aukščiausias „Euro NCAP“ įvertinimas

„CR-V“ buvo kuriamas siekiant užtikrinti geriausias pramonėje saugumo charakteristikas. Tikimasi, jog inžinierių sėkmingai sukurtas tvirčiausias ir standžiausias kėbulas klasėje bei visapusiškas aktyviosios saugos technologijų rinkinys padės pelnyti penkias „Euro NCAP“ žvaigždutes atliekant naujausius, itin griežtus saugumo testus.

Remiantis Honda principu „saugumas visiems“, visuose „CR-V“ modeliuose įrengtos tos pačios pasyviosios ir aktyviosios saugos sistemos. 

Ypač tvirta ir standi platforma suteikia visas galimybes užtikrinti maksimalų saugumo lygį, laikantis koncepcijos „saugumas susidūrimo įvairiomis kryptimis metu“. Platformos konstrukcija apima išskirtinį naujos kartos ACE™ (pažangios suderinamumo technologijos) kėbulo karkasą su daugybe tarpusavyje sujungtų konstrukcinių elementų smūgio energijai tolygiau paskirstyti. Konstrukcija padeda sumažinti smūgio jėgą keleivių zonoje įvykus susidūrimui, užtikrindama priekinės ir galinės dalių bei šonų atsparumą smūgiams. 

Keleiviams apsaugoti susidūrimo metu įrengtos šešios oro saugos pagalvės su 
„i-SRS Airbag“ ir „i-Side Airbag“ technologijomis.

Pasyviosios saugos įrangą naujajame „CR-V“ papildo aktyviosios saugos ir vairuotojo pagalbinių technologijų rinkinys „Honda Sensing™“, kurį Honda pirmą kartą pritaikė visuose „CR-V“ modeliuose. „Honda Sensing™“ yra gausiausias klasėje saugos technologijų rinkinys. Jį sudarančios sistemos naudojasi radaro ir kameros siunčiama informacija, taip pat pažangiais jutikliais, kad įspėtų vairuotoją apie pavojingas situacijas ir jam padėtų.

Aktyviosios saugos technologijų paketą „Honda Sensing™“ sudaro:
Susidūrimo pasekmes sušvelninanti stabdymo sistema: nustačiusi, jog susidūrimas su priekyje aptiktu automobiliu yra neišvengiamas, ši sistema padeda sustabdyti automobilį. Automatiškai įjungiamas įspėjamasis garso signalas ir, jei būtina, padidinamas slėgis stabdžių sistemoje.
Įspėjimo apie priekinį susidūrimą sistema: stebi situaciją kelio priekyje ir įspėja vairuotoją apie susidūrimo pavojų. Tokiu atveju sistema siunčia vairuotojui vaizdo ir garso signalus, kad jis imtųsi atsakomųjų veiksmų ir išvengtų avarijos. 
Įspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos sistema: nustačiusi, jog automobilis keičia judėjimo trajektoriją eismo juostoje esant neįjungtam posūkio signalui, sistema įspėja vairuotoją, kad jis imtųsi atitinkamų veiksmų.
Apsaugos krypstant iš kelio sistema: naudodamasi ant priekinio lango įrengtos kameros perduodamais duomenimis, sistema nustato, ar automobilis krypsta iš važiuojamosios juostos. Naudodamasi elektriniu vairo stiprintuvu, ji švelniai pakoreguoja automobilio judėjimo trajektoriją, kad automobilis išliktų savo juostoje. Tam tikromis situacijomis sistema gali ir stabdyti. Nustačiusi, jog vairuotojas kontroliuoja padėtį, sistema išsijungia.
Pagalbinė važiavimo krypties išlaikymo ir kontrolės sistema: padeda išlaikyti automobilį eismo juostos viduryje. Naudodamasi monokuliarine kamera, ji fiksuoja kelio žymas ir švelniai pakoreguoja vairą, kad automobilis išliktų tarp baltų linijų.
Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema: leidžia vairuotojui nustatyti norimą greitį ir atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio. Todėl pastovaus greičio palaikymo sistema galima naudotis mažo eismo intensyvumo sąlygomis kintant greičiui.
Eismo ženklų atpažinimo sistema: automatiškai fiksuoja kelio ženklus ir rodo juos prietaisų skydelio IID ekrane.
Išmanusis greičio ribotuvas: derindamas vairuotojo nustatytą greičio ribą su kelio ženklų atpažinimo sistemos pateikiama informacija, automatiškai pakoreguoja automobilio greitį pagal paskutinį sistemos užfiksuotą greičio apribojimą.
Išmanioji adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (i-ACC): ši su 2015 m. Honda „CR-V“ modeliu debiutavusi novatoriška sistema nustato, ar kiti automobiliai ketina „užlįsti“ prieš jus, ir automatiškai į juos reaguoja važiuojant kelių juostų greitkeliuose. Naudodamasi kamera ir radaru, i-ACC nustato kitų automobilių padėtį kelyje ir, pritaikiusi algoritmą (sukurtą atlikus nuodugnius tyrimus Europos keliuose), įvertina gretimose eismo juostose važiuojančių automobilių „užlindimo į priekį“ tikimybę. Remdamasi gauta informacija, sistema automatiškai pakoreguoja naujojo „CR-V“ greitį prieš įsirikiuojant kitam automobiliui, leisdama saugiai ir patogiai jaustis kelyje.

Kita naujajame „CR-V“ montuojama saugos įranga:
Nematomų zonų stebėjimo sistema: naudodamasi radaru, ši sistema automatiškai fiksuoja automobilius vairuotojo nematomoje zonoje ir įspėja jį išoriniame veidrodėlyje aktyvuodama įspėjamąjį simbolį.
Susikertančiomis kryptimis judančių automobilių stebėjimo sistema: ji naudojasi automobilio šonuose gale įrengtais radiolokaciniais jutikliais ir įspėja vairuotoją apie besiartinančius automobilius važiuojant atbuline eiga.
Galinio vaizdo stebėjimo įvairiais kampais kamera: ji leidžia matyti visą aplinką iš įvairių perspektyvų – įprastą vaizdą 130 laipsnių kampu, platų vaizdą 180 laipsnių kampu ir vaizdą iš viršaus. Tai padeda saugiau manevruoti važiuojant atbuline eiga.

Kaip standartinė įranga „CR-V“ automobilyje taip pat komplektuojama pagalbinė stabilumo kontrolės sistema (VSA®) su traukos kontrolės sistema, kuri pagerina automobilio kontrolę didinant greitį, stabdant ir atliekant posūkius, taip pat netiesioginio padangų slėgio stebėjimo sistema (TPMS).