SPAUDOS PRANEŠIMAS

HIBRIDINIO „HONDA CR-V“ PROTOTIPO DEBIUTAS FRANKFURTO AUTOMOBILIŲ PARODOJE

2017, Rugsėjo 5

  • Pirmąkart Europoje pasirodys „Honda“ SUV klasės modelis su hibridine technologija.
  • Hibridinio prototipo dizainas, pristatantis naująjį „CR-V“ su Europos rinkai skirtomis specifikacijomis, primena pažįstamą perkamiausio pasaulyje SUV klasės modelio siluetą.
  • Hibridinę sistemą „Intelligent Multi Mode Drive“ (i-MMD) sudaro 2,0 l i-VTEC benzininis ir du elektriniai varikliai, užtikrinantys sklandų galios ir sukimo momento perdavimą.
  • Hibridinė sistema yra viena iš dviejų siūlomų galios agregatų (šalia 1,5 l VTEC TURBO benzininio variklio).

2017 m. Frankfurto automobilių parodoje „Honda“ pristatys hibridinį automobilį „CR-V Hybrid Prototype“. Tai pirmasis šios bendrovės elektrifikuotas SUV modelis Europoje. Atnaujinto dizaino hibridinė versija taip pat supažindina su naujosios kartos Europos rinkai skirtu „CR-V“ modelių asortimentu.

Tai pirmas kartas, kai Europos automobilių parodoje su hibridiniu „CR-V“ prototipu kartu pristatomas ir naujasis „CR-V“ modelis. Jis paveldėjo pažįstamas paklausiausio pasaulyje SUV automobilio formas ir nuolat tobulinamą įmantrų bei sportišką dizainą. Už pirmtaką platesnis, aukštesnis ir ilgesnis hibridinis naujojo „CR-V“ prototipas išsiskiria pasikeitusiu išorės dizainu, platesne stovėsena ir didesnėmis tvirtomis ratų arkomis.

Naujasis SUV su jo vidaus erdvę pečių lygyje išplečiančiais plonesniais priekiniais statramsčiais ir platesniais ratlankiais bei padangomis pasižymi nepriekaištingai suderinta elegancija ir sportiškumu. Variklio dangčiui ir kampiniams langams būdingi aštresni kontūrai. Automobilio priekis su charakteringa priekinių žibintų grafika atspindi naujausias „Honda“ modelių stiliaus tendencijas.

„CR-V Hybrid Prototype“ įrengta „Intelligent Multi-Mode Drive“ (i-MMD) sistema su dviem elektriniais varikliais. Ją sudaro elektrinis varomasis variklis, elektros energiją generuojantis ir ratus varantis keturių cilindrų 2,0 l i-VTEC benzininis variklis su Atkinsono degimo ciklu bei atskiras kaip elektrinis generatorius veikiantis variklis. Hibridinė sistema neturi įprastos transmisijos – jai būdingas vienas fiksuotas perdavimo skaičius, todėl judančios dalys tiesiogiai sujungiamos tarpusavyje. Tai lemia tolygų sukimo momento perdavimą sistemoje.

i-MMD sistema pati parenka efektyviausią degalų ir elektros energijos vartojimo būdą, todėl vairuotojui nereikia perjungti važiavimo režimų, kurie yra trys – „EV Drive“, „Hybrid Drive“ ir „Engine Drive“.

Esant įjungtam „EV Drive“ režimui, automobilį varančiam elektriniam varikliui energija tiekiama tik iš akumuliatorių. Šiuo režimu važiuojantis automobilis į aplinką neišskiria nė gramo teršalų. Veikiant „Hybrid Drive“ režimui, benzininis variklis tiekia elektros energiją elektrinio generatoriaus funkciją atliekančiam varikliui, kuris perduoda elektros energiją į elektrinį varomąjį variklį. Važiuojant šiuo režimu, benzininio variklio generuojamos elektros energijos perteklius per generatorių nukreipiamas atgal akumuliatoriui įkrauti. Kai įjungtas „Engine Drive“ režimas, ratus tiesiogiai varo benzininis variklis, kuris, prireikus didesnės galios, gali veikti kartu su elektriniu varomuoju varikliu.

Važinėjant mieste, dažniausiai naudojami „Hybrid Drive“ ir „EV Drive“ režimai, užtikrinantys optimalias degalų ir energijos sąnaudas. „Engine Drive“ režimas įjungiamas sparčiai didinant greitį ir važiuojant greitkeliu, kad būtų pasiekta maksimali degalų ekonomija.

2018 m. laidos „CR-V“ modelis taip pat bus siūlomas su „Honda“ 1,5 l VTEC TURBO benzininiu varikliu, komplektuojamu su šešių pavarų mechanine arba nuolatinio kintamojo veikimo CVT transmisija. Dyzelinė naujojo „CR-V“ versija Europoje nepasirodys.

Daugiau informacijos apie Europos rinkai skirtą naująjį „Honda CR-V“ pasirodys kitų metų pradžioje, kai bus pristatytas gamybai parengtas serijinis automobilis. Naujojo SUV modelio prekyba Europos šalyse oficialiai bus pradėta 2018 m.