SPAUDOS PRANEŠIMAS

 „HONDA CIVIC“ VARIKLIŲ ASORTIMENTĄ PAPILDĖ ATNAUJINTAS DYZELINIS VARIKLIS

2017, Rugpjūčio 16

  • Patobulintas 1,6 l „i-DTEC“ variklis bus siūlomas nuo 2018 m. kovo mėn.
  • Tarp variklio patobulinimų – tvirtesni stūmokliai ir mažesnės trinties cilindrų vidinė dalis.
  • Realiais testais įrodytas mažas išskiriamo CO2 kiekis.
  • Galia išliko tokia pati – 120 AG, o didžiausias sukimo momentas siekia 300 Nm.

2018 m. kovo mėn. „Honda Civic“ variklių asortimentą Europoje papildys iš pagrindų atnaujintas 120 AG 1,6 l „i-DTEC“ dyzelinis variklis, išsiskiriantis puikiai suderintomis eksploatacinėmis charakteristikomis ir ekonomija.

Naujasis variklis yra vienas pirmųjų galios agregatų, oficialiai išbandytų taikant šiais metais įsigaliosiančią naują pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūrą (angl. WLTP) degalų sąnaudoms ir teršalų kiekiui nustatyti. Duomenys, gaunami atliekant žinomo naujojo Europos važiavimo ciklo (angl. NEDC) bandymus, yra pagrįsti teoriniu važiavimo režimu. WLTP ciklas sukurtas naudojant faktinius važiavimo duomenis, surinktus iš viso pasaulio. Todėl jis labiau atspindi realias važiavimo sąlygas atitinkančius rezultatus.

„Honda“ reikšmingai patobulino variklį ir išmetamųjų dujų sistemą, siekdama optimaliai pagerinti realias važiavimo charakteristikas. Našiau dirbantis naujasis „Honda Civic“ 1,6 l „i-DTEC“ variklis sunaudoja mažiau degalų – nuo 3,7 l/100 km* ir pasižymi geresniais CO2 rodikliais – nuo 99 g/km (pagal WLTP ciklą)*.

1,6 l dyzeliniame variklyje įrengti iš itin patvaraus chromo molibdeno plieno lydinio pagaminti stūmokliai padėjo sumažinti cilindrų trintį, taip pat honinguotas cilindrų vidaus paviršius, todėl lengviau juda stūmoklis.

1597 cm³ darbinio tūrio variklis komplektuojamas su ta pačia pažangia „Bosch“ kuro įpurškimo sistema, kaip ir anksčiau, taip pat su mažu, bet ypač efektyviu turbokompresoriumi, mažo slėgio išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema (EGR) bei didelio įleidimo srauto ir galingo sūkuriavimo cilindrų galvučių kanalais. Be to, iki minimumo sumažintas variklio svoris: to pasiekta panaudojus ypač tvirtą ir lengvą plonesnį alkūninį veleną bei iš aukštu slėgiu lieto aliuminio pagamintą variklio bloką su atviru viršumi. Naujojo „i-DTEC“ variklio cilindrų blokas papildytas lietomis briaunomis, kurios sutvirtina konstrukciją ir kartu sumažina triukšmo, vibracijos ir garso aštrumo lygį.

Naujasis „Honda“ 1,6 l „i-DTEC“ yra vienas pirmųjų variklių, oficialiai išbandytų taikant automobilių taršos matavimo realiomis sąlygomis (angl. RDE) procedūrą NOx ir kietųjų dalelių kiekiui nustatyti. Dyzelinis galios agregatas turi naują NOx kaupimo keitiklio (konverterio) (NSC) sistemą su platesniais katalizatoriais ir didesniu kiekiu tauriųjų metalų (sidabro, platinos ir neodimio), kurioje kaupiamos azoto oksido dujos iki regeneracijos ciklo. Suodžių jutiklis tiksliai nustato, kada būtinas regeneracijos ciklas. Tai lemia ilgesnį išmetamųjų dujų sistemos dalių naudojimo laiką.

1,6 l „i-DTEC“ variklio galia – 120 AG esant 4000 aps./min., o sukimo momentas – 300 Nm esant 2000 aps./min. Su šiuo varikliu iki 100 km/h „Civic“ pagreitėja per 10,4 sekundės.

Svindono mieste veikiančioje „Honda of the UK Manufacturing“ gamykloje renkamas patobulintas variklis bus komplektuojamas ketverių ir penkerių durų naujojo dešimtosios kartos „Civic“ modelio versijose.

2018 m. viduryje „Civic“ galios agregatų asortimentą papildys devynių pavarų automatinė transmisija, kuri bus pirmą kartą iki šiol pritaikyta dviem ratais varomame automobilyje.

* „Honda“ vidaus duomenys

Pastabos redaktoriams

WLTP

Pasaulinė suderinta lengvųjų transporto priemonių bandymų procedūra (angl. WLTP) sukurta siekiant nustatyti transporto priemonių degalų sąnaudas ir teršalų kiekį realesnėmis sąlygomis.

Važiavimo ciklas suskirstytas į keturias dalis su skirtingu vidutiniu greičiu – mažo, vidutinio, didelio ir ypač didelio greičio. Kiekviena dalis sudaryta iš įvairių važiavimo fazių, sustojimų, pagreitėjimo ir stabdymo fazių. Taikant WLTP procedūrą kiekvienam naujam automobilio tipui, išbandoma kiekviena variklio ir transmisijos konfigūracija, atsižvelgiant į lengviausius ir sunkiausius variantus.

RDE testai

Taršos matavimo realiomis sąlygomis (angl. RDE) testais nustatomas važiavimo metu automobilių išmetamų teršalų, tokių kaip NOx, kiekis. RDE testai bus taikomi kartu su dabartiniu NEDC ir įsigaliosiančiu WLTP bandymų ciklais kaip vertinimo procedūra. RDE padeda užtikrinti mažą važiavimo metu transporto priemonių išmetamų teršalų kiekį visoje Europoje.

RDE testai yra dalis tipo patvirtinimo metodikos pagal išmetamųjų teršalų kiekį viešuosiuose keliuose realiomis važiavimo sąlygomis, kai naudojama nešiojamoji išskiriamų teršalų matavimo sistema (PEMS). Iš pradžių numatytos tik išskiriamų NOx ir kietųjų dalelių privalomos ribinės vertės. RDE nustatyta pradinė dyzelinių variklių ribinė NOx vertė, kuri bus taikoma naujiems transporto priemonių tipams nuo 2017 m. rugsėjo 1 d., yra 168 mg/km.