SPAUDOS PRANEŠIMAS

2017 M. „HONDA CIVIC TYPE R“

2017, Liepos 4

Visiškai naujas modelis sukurtas dominuoti galingų hečbekų segmente ir džiuginti savo nepranokstamomis važiavimo charakteristikomis.

  • Naujajame modelyje įkūnyta „Honda“ patirtis kuriant išskirtinių charakteristikų hečbekus.
  • Pritaikyta standesnė važiuoklė ir patobulinta adaptyvioji pakaba bei vairo sistema.
  • Tai greičiausias ir sparčiausiai įsibėgėjantis automobilis klasėje.
  • Dėl siūlomų naujų pasirenkamų važiavimo režimų jis yra ypač funkcionalus.
  • Sukurtas kartu su nauju standartiniu „Civic“ hečbeku, užtikrinant abiem automobiliams būdingą išskirtinę dinamiką.

Video

Civic Type R 2017

Civic Type R 2017

Naujasis „Honda Civic Type R“ buvo konstruojamas „nuo nulio“, kad savo važiavimo charakteristikomis tiek kelyje, tiek lenktynių trasoje pranoktų visus galingų hečbekų segmento atstovus.

Visiškai naujas „Type R“ modelis buvo kuriamas kartu su nauju standartiniu „Civic“ hečbeku, todėl abu automobiliai pasižymi puikia dinamika ir ištobulintomis važiavimo charakteristikomis. Naujajame modelyje įkūnytos „Honda“ išskirtinių charakteristikų hečbekų gamybos tradicijos, susiejant nepriekaištingą priekinių varomųjų ratų važiuoklės dinamiką ir išraiškingą dizainą bei subtilius aerodinaminius sprendimus.

Naujas vienalytis smagratis kartu su sklandžiai veikiančia mechanine šešių pavarų dėže 25 proc. sumažina sankabos inercinę masę. Be to, dėl 7 proc. mažesnio galinės pavaros perdavimo skaičiaus užtikrinama greitesnė reakcija didinant greitį. Pavarų dėžė su variklio apsukų kontrolės funkcija užtikrina sklandų pavarų perjungimą, kad būtų išvengta transmisijos „smūgio“ dėl per didelių ar per mažų apsukų. Ši funkcija leidžia patirti dar didesnį sportinio automobilio su mechanine transmisija vairavimo malonumą.

Naujasis modelis išsiskiria ne tik žemesniu svorio centru ir nauja rafinuota pakabos sistema, bet ir lengvu ir ypač tvirtu kėbulo rėmu, sukurtu naudojant naujoviškas projektavimo ir konstravimo technologijas. Šie sprendimai tiesiogiai pagerina automobilio dinamiką.

Pažangi dviejų ašių statramsčio tipo priekinė pakabos sistema sumažina sukimo momento inerciją ir padidina stabilumą atliekant posūkius bei sustiprina kontrolės jausmą. „Type R“ gale montuojama nauja kelių jungčių pakaba, kuri lemia didesnį važiavimo komfortą ir stabilumą važiuojant dideliu greičiu.

„Type R“ komplektuojamas su nauju elektriniu kintamojo veikimo vairo stiprintuvu su dviem dantračiais. Ši sistema panaši į montuojamą standartiniame „Civic“, tačiau išsiskiria optimizuotu kintamuoju perdavimo skaičiumi, kad būtų užtikrintas tikslesnis ir stabilesnis valdymas važiuojant dideliu greičiu.

Optimizuoto ir patobulinto 2,0 l VTEC TURBO variklio maksimali galia siekia 320 AG esant 6500 aps./min., o maksimalus sukimo momentas – 400 Nm esant 2500– 4500 aps./min. Su juo automobilis iki 100 km/h pagreitėja vos per 5,7 sekundės. Maksimalus jo išvystomas greitis – 272 km/h. Šie rodikliai reiškia, jog tai greičiausias ir sparčiausiai įsibėgėjantis automobilis visoje klasėje. Be to, tai greičiausiai iki šiol „Nürburgring Nordschleife“ trasą įveikęs „Type R“ modelis: jo rato apvažiavimo laikas – 7 min. ir 43,8 sek.

2017 m. „Type R“ modelyje išplėsta važiavimo režimų pasiūla: numatytąjį „Sport“ ir važiuoti trasoje pritaikytą „+R“ režimus papildė „Comfort“ variantas. Pasirinkus bet kurį režimą, atitinkamai pritaikomi pakabos nustatymai, vairo geometrija ir droselinės sklendės reakcija. Lyginant su ankstesniuoju „Type R“ modeliu, ženkliai skiriasi amortizavimo jėgos valdymas pasirinkus bet kurį važiavimo režimą. Todėl naujasis automobilis geriau pritaikomas prie įvairių važiavimo sąlygų. „Comfort“ režimas leidžia mėgautis ypač subalansuotu važiavimu, esant mažesniam vairo jautrumo lygiui.

Išraiškingas „Civic Type R“ siluetas byloja apie dinamišką jo charakterį. Naujasis „Civic“ yra platesnis, ilgesnis ir žemesnis už savo pirmtakus. Jam būdingos trumpos iškyšos ir sportiškos, dailios linijos. Ryški ir agresyvi priekinė dalis, išraiškingos ratų arkos ir reljefiškos priekinės ir galinės oro įsiurbimo angos pabrėžia „Civic“ sportinį charakterį.

Visapusišką aerodinamikos paketą sudaro lygus kėbulo dugnas, priekinė oro užsklanda, plonas galinis aptakas ir optimizuoti kėbulo stogo linijos galiniai kraštai. Šie sprendimai leido pasiekti geriausią klasėje pusiausvyrą tarp keliamosios jėgos bei pasipriešinimo ir užtikrinti neprilygstamą stabilumą važiuojant dideliu greičiu.

Minėtinas daug kokybiškesnis, komfortiškesnis ir dar labiau patobulintas automobilio salonas. Ypatingą „Type R“ dinamiką priekyje ir gale sėdintys keleiviai gali patirti mėgaudamiesi geresniu matomumu ir didesne erdve nei anksčiau. Dėl talpios bagažinės ir naujoviško šonuose slankiojamo bagažinės uždangalo šis automobilis ir toliau lieka nepranokstamas savo praktiškumu bei universalumu galingų hečbekų segmente.

Naujasis „Civic Type R“ sukurtas pagal tą pačią plėtotės programą, kaip ir kiti dešimtosios kartos „Civic“ serijos modeliai. Tai didžiausias vieno modelio projektas „Honda“ istorijoje.

Naujojo „Type R“ gamybą numatyta pradėti 2017 m. vasarą „Honda of the UK Manufacturing“ (HUM) gamykloje Svindone – pasauliniame dešimtosios kartos „Civic“ hečbeko gamybos centre. „Type R“ bus eksportuojamas į visas Europos šalis ir kitas pasaulio rinkas, įskaitant Japoniją ir JAV. Šiaurės Amerikoje „Type R“ ženklu pažymėtais „Honda“ automobiliais bus oficialiai prekiaujama pirmą kartą per visą istoriją.

Video

Civic Type R 2017