SPAUDOS PRANEŠIMAS

2017 M. „HONDA CIVIC TYPE R“ PASIEKĖ NAUJĄ PRIEKINIAIS RATAIS VAROMŲ AUTOMOBILIŲ RATO REKORDĄ „NÜRBURGRING“ TRASOJE

2017, Balandžio 25

  • Per trumpiausio laiko bandymą „Nürburgring“ trasoje pasiektas 7 min. ir 43,8 sek. rezultatas
  • Visiškai naujo „Civic Type R“ variklis sukuria 320 PS ir 400 Nm sukimo momentą
  • Pažangi aerodinamika suteikia geriausią klasėje pusiausvyrą tarp keliamosios jėgos ir pasipriešinimo
  • Naujasis „Civic Type R“ bus gaminamas Svindone, JK; Europoje bus pradėtas pardavinėti 2017 m. vasarą
  • Rato laikas pasiektas su plėtotei naudojamu automobiliu, kurio techninės specifikacijos atspindi galutinį gamybai skirtą modelį

Civic Type-R

Etaloninio laiko rato vaizdo įrašą galima peržiūrėti čia

Po modelio pristatymo 2017 m. Ženevos transporto priemonių parodoje visiškai naujas „Honda Civic Type R“ pasiekė naują rato laiko etaloną priekiniais ratais varomiems automobiliams. „Nürburgring Nordschleife“ trasoje. 2017 m. balandžio 3 d. plėtotei naudojamas automobilis šią visame pasaulyje žinomą trasą nuvažiavo per 7 minutes ir 43,8 sekundės.

Rato laikas buvo pasiektas galutiniame modelio bandymo režimo etape, sausoje trasoje su optimalia aplinkos temperatūra geriausiam padangų ir galios perdavimo sistemos našumui. Naujasis laikas beveik septyniomis sekundėmis geresnis, palyginti su modelio pirmtaku.

Naujasis „Civic Type R“ buvo visiškai naujos dešimtos kartos „Civic“ plėtotės programos – didžiausios „Honda“ istorijoje – dalis ir buvo sukurtas suteikti maloniausią važiavimą galingų hečbekų segmente – ir kelyje, ir trasoje.

Prie naujojo „Civic Type R“ laiko „Nordschleife“ trasoje prisidėjo keli veiksniai. Pagrindinis iš jų yra optimizuotas ir patobulintas 2,0 litrų VTEC TURBO variklis, sukuriantis 320 PS ir 400 Nm sukimo momentą. Nauji mažesni pavarų santykiai šešių pavarų mechaninėje transmisijoje dar labiau pagerina automobilio greitėjimą, o naujasis „Type R“ visapusiškas aerodinamikos paketas suteikia neprilygstamą stabilumą važiuojant dideliu greičiu ir geriausią klasėje pusiausvyrą tarp keliamosios jėgos ir pasipriešinimo.

Visiškai naujo „Civic Type R“ ypač tvirtas kėbulo rėmas yra 16 kg lengvesnis nei ankstesnio modelio, sukimo standumas pagerintas 38 %, tai žymiai pagerina vairavimo jautrumą ir stabilumą posūkiuose. Nauja kelių jungčių galinė pakaba pagerina stabilumą stabdant ir sumažina bendrus automobilio pasvirimo judesius, leidžia vėliau stabdyti posūkiuose ir padeda greičiau įveikti trasos posūkius.

Ryuichi Kijima yra vyriausiasis „Honda Civic Type R“ važiuoklės inžinierius. Jis paaiškino, kur labiausiai pasireiškė visiškai naujo modelio patobulinimai „Nürburgring“ trasoje, palyginti su ankstesnės kartos automobiliu.

„Naujasis „Type R“ pasiekia didesnį greitį posūkiuose, nes automobilio vėžė ir padangos platesnės, ratų bazė ilgesnė, gale naudojama nauja kelių jungčių pakaba, o optimizuota aerodinamika pagerina stabilumą, – sakė Kijima-san. – Pavyzdžiui, į posūkį po „Metzgesfeld“ vairuotojai paprastai įvažiuoja 150 km/val. greičiu. Net šiame vidutinio greičio posūkyje greitis maždaug 10 km/val. didesnis dėl puikaus naujojo „Type R“ stabilumo. Taigi, pagerinus našumą posūkiuose galima padidinti bendrą rato greitį, tai padėjo „Type R“ pasiekti daug trumpesnį laiką.“

Rezultatą pasiekęs serijinėje gamyboje naudojamas automobilis techniškai atspindi gamybos specifikacijas. Saugumo sumetimais buvo sumontuotas slankus nuo apsivertimo saugantis narvas, tačiau jo buvimas kėbulo rėmui nesuteikė papildomo tvirtumo. Papildomą narvo svorį kompensavo laikinai išimta informacijos ir pramogų sistema ir galinės sėdynės. Buvo naudojamos lenktynių trasoms skirtos padangos, kurias leidžiama naudoti keliuose.

Naujojo „Civic Type R“ gamyba Europos klientams prasidės 2017 m. vasarą „Honda of the UK Manufacturing“ (HUM) Svindone – pasauliniame dešimtos kartos „Civic“ hečbeko gamybos centre. „Type R“ bus eksportuojamas į visą Europą ir kitas pasaulines rinkas, įskaitant Japoniją ir JAV. Jo pasirodymas Šiaurės Amerikoje bus pirmasis kartas, kai ten bus oficialiai parduotas „Honda“ prekių ženklo „Type R“.