„HONDA“ PASAULIS

ŠEŠI DEŠIMTMEČIAI EUROPOJE

Pirmoji mūsų gamykla už Japonijos ribų buvo pastatyta Europoje. Tais laikais tai buvo didelis įvykis. 1963 m. gegužės mėn. Alsto mieste pradėti gaminti motociklai. „Super Cub 100“ – pirmasis nuo konvejerio nuriedėjęs dviratis.

 

Scroll

Siekiant būti tarp geriausių

Nes Soichiro svajojo tapti lyderiu.

PRADŽIŲ PRADŽIA

KAIP MŪSŲ KELIONĖ Į UŽSIENĮ PADĖJO SVAJONĘ PAVERSTI TIKROVE

„Honda“ plėtra užsienyje prasidėjo nuo Šiaurės Amerikos, tačiau visai netrukus persikėlė ir į Europą. Mes pradėjome tirti savo verslo plėtros galimybes Europoje ir galiausiai įsikūrėme Belgijoje, kuri tapo mūsų veiklos centru.

PRIPAŽINIMO SUSILAUKĘS „BALLADE“

„Honda of the UK Manufacturing“.

Savo automobilių gamybą Europoje pradėjome bendradarbiaudami su bendrove „British Leyland“ (BL). Aštuntojo dešimtmečio pabaigoje ši bendrovė ieškojo partnerio, su kuriuo galėtų sukurti kompaktišką aukštos klasės sedaną.

Staigi šlovė
Mes netrukus susitarėme, jog ji pagal licenciją gamins mūsų naująjį automobilį „Ballade“, kurį buvo planuojama iš pradžių pristatyti Japonijos rinkai. 1981 m. šis modelis, pavadintas „Triumph Acclaim“, atkeliavo į Europą ir susilaukė didžiulės sėkmės.

Europoje kaip savo namuose
Šis pirmasis sandoris dėl automobilių gamybos pagal licenciją išaugo į 15 metų trukusią partnerystę. Mes įgyvendinome daug bendrų projektų, tarp jų minėtini 1986 m. „Legend“ ir 1993 m. „Accord“ modeliai, taip pat kitos bendro naudojimo technologijos. 1985 m. Svindono mieste (JK) mes išsirinkome 370 akrų sklypą savo pirmajai Europoje automobilių gamyklai – „Honda of the UK Manufacturing“ (HUM) – statyti. 

 

Mūsų meistrai daug dėmesio skiria detalėms ir kokybės kontrolei – niekas neprasprūsta pro jų akis.

Svindono mieste veikiančioje gamykloje „Honda of the UK Manufacturing“ gaminami tokie modeliai kaip penkerių durų „Civic“, „Civic Type R“ ir „CR-V“.

Variklių gamyba prasidėjo 1989 m. Pirmasis „Honda“ pagamintas automobilis Europoje buvo „Accord“, nuo konvejerio nuriedėjęs 1992 m. 1994 m Europoje pradėjome gaminti „Civic“ modelius, o 2000 m. startavo mūsų „CR-V“ automobilių gamyba.

 

MILIJONAI EUROPOJE

„Honda“ gamybos apimtys Europoje auga.

Dėl didėjančio gamybos masto Europoje 2002 m. „Honda“ pradėjo eksportuoti Jungtinėje Karalystėje gaminamus „CR-V“ automobilius į Šiaurės Ameriką. Atsižvelgdami į paklausą Europos rinkoje, 2005 m. mes pradėjome čia gaminti savo pirmąjį dyzelinį variklį, o 2007 m. „Civic“ gamybos apimtys Europoje pasiekė 1 mln. ribą.

Po metų šampano kamščiai iššovė dar kartą: Europoje pagaminome dvimilijoninį savo automobilį. 2015 m. nuo Svindono gamyklos konvejerio nuriedėjo trimilijoninis automobilis.

 

GARSUS PENKERIŲ DURŲ AUTOMOBILIS

Dabartinė „Honda“ veikla Europoje.

Mūsų Svindono gamykla šiandien klesti. Tai pasaulinis penkerių durų „Civic“ automobilių, eksportuojamų į 70 pasaulio šalių, gamybos centras. Pusė čia surenkamų automobilių dabar keliauja į JAV. Nuo 1989 m. į šią gamyklą iš viso investuota daugiau nei 2,2 mlrd. svarų sterlingų. Visos šios kapitalo investicijos – nuosavi „Honda“ ištekliai.

Europos vizijų kūrėjai
Siekdami paremti savo gamybą ir prekybą, Europoje įkūrėme tris tyrimų ir plėtros centrus: du Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje (jie susiję su automobilių gamyba) ir vieną Italijoje (jis orientuotas į motociklų gamybą).

 

Penkerių durų „Civic“ yra iš esmės vienintelis „Honda“ modelis, gaminamas tik vienoje HUM gamykloje. Bet kurioje pasaulio šalyje pamatę šį modelį, žinokite, jog jis pagamintas Europoje.