Kalba Uždaryti

Spustelėkite, jei norite pakeisti kalbą

Lenktynės

Visu greičiu pirmyn

Lenktyniavimas įskiepytas kiekviename „Honda“ automobilyje. Nes tai, ką išmokstame lenktynių trasoje, pritaikome automobiliams, kuriuos jūs vairuojate.

Mes tai darome tik dėl vienos priežasties – kiekvienos pergalės ir kiekvieno pralaimėjimo. Lenktyniaujame, kad taptume geresni.

Scroll

„Formulė 1“

1964 m. nustebinome pasaulį ateidami varžytis su savo nuosavu F1 bolidu. 1965 m. parodėme, kad turime nugalėtojo dvasią.

Mūsų pirmoji „Formulės 1“ finišo vėliava

RA272 „Formulės 1“ bolido variklis buvo sukurtas pritaikius mūsų lenktyninių motociklų technologiją.

Tai buvo 1,5 litro V12 variklis, iš esmės – dvylika 125 kub. cm darbinio tūrio variklių. Važiuoklėje variklį sumontavome skersai, o tai buvo visiška naujovė. 1965 m. rugpjūčio 24 d., antraisiais rungtyniavimo metais, Meksikos didžiojo prizo lenktynėse mūsų RA272 su Richie'u Gintheriu prie vairo stovėjo pirmoje eilėje prie starto linijos. Ar mūsų naujoji pažangi variklio ir važiuoklės konstrukcija pasiteisino ties finišo linija? Žinoma, taip. Iškovojome pirmą „Formulės 1“ pergalę.

Mūsų pergalės formulė

1989 m. Ayrtonas Senna pelnė čempiono titulą, o Alainas Prostas liko antras, taigi „Honda“ lenktynininkai iškovojo pirmąsias dvi vietas. Tai buvo pirmas sezonas, kai buvo įvestos naujos varikliams taikomos taisyklės, reikalaujančios turbininius variklius pakeisti atmosferiniais varikliais. „McLaren-Honda“ komanda sezoną baigė iškovojusi 11 rekordinių pergalių iš eilės. Džiaugėmės parsivežę namo ir Konstruktorių taurę.

Lenktynių technologijos, pritaikytos gatvėms

Ayrtonas Senna ne tik padėjo užtikrinti, kad „McLaren-Honda“ dominuotų ant F1 apdovanojimų pakylos, bet ir prisidėjo kuriant F1 įkvėptą „Honda NSX“ prototipą.

„Type R“

„Karščiausias“ hečbekas nenutolo nuo lenktynių trasos.

„Type R“ užuomazgos siekia „Formulės 1“ RA272 bolidą – pirmąjį „Honda“ automobilį, laimėjusį Didžiojo prizo lenktynes. Šio nuostabaus „Championship White“ baltos spalvos automobilio palikimas būdingas visiems mūsų sukurtiems „Type R“ modeliams. Raidė R reiškia lenktynes (angl. Racing) ir pirmą kartą buvo panaudota 1992 m. „Honda NSX Type R“ modelyje. Nuo to laiko sukūrėme dar keletą „Type R“ automobilių. Kiekvieno naujo modelio pristatymas yra įvykis, o naujausias automobilis, kuris pasipuoš žymiuoju ženkliuku, bus „Civic Type R“ ir gatvėse pasirodys 2015 metais.

Žymusis raudonas „Type R“ ženkliukas – mūsų lenktyninių modelių simbolis.

Kita „Honda“ pusė: 2015 m. „Civic Type R“ modelis.

Šių dienų lenktynės

Mes visada lenktyniavome ir lenktyniausime.

„Formulės 1“ čempionatuose dalyvaujame nuo septintojo dešimtmečio ir varžomės tiek kaip komanda, tiek kaip variklių tiekėja. „Honda“ vėl pasiruošusi rungtyniauti 2015 m. sezone. Visos lenktynės, kuriose dalyvaujame – nesvarbu laimime jas ar ne, – yra „Honda“ pergalė, nes kaskart lenktyniaudami išmokstame apie automobilius ką nors naujo. O tai, ką išmokstame, pritaikome transporto priemonėse, kurias jūs vairuojate.