„HONDA“ PASAULIS

SVAJONĖSE SLYPINTI GALIA

Mūsų įkūrėjas Soichiro Honda visuomet svajojo apie ateitį. Dažniausiai tuomet, kai ją kūrė. Svajoti Soichiro Honda pradėjo pirmą kartą išvydęs automobilį. Visą likusį savo gyvenimą jis paskyrė svajonių įgyvendinimui.

 
 

Scroll

Svajonių pildymas

Soichiro Honda buvo praktiškas kūrėjas. „Geriausios mintys gimsta, kai rankose laikau veržliaraktį.“

ANT DVIEJŲ RATŲ

Pirmasis „Honda“ modelis

Soichiro Honda išmoko savo amato gamindamas transporto priemonių komponentus. Jam sparčiai mokantis, jo įmonė suklestėjo. Tačiau per Antrąjį pasaulinį karą įmonė buvo sugriauta, tad jam teko viską pradėti iš naujo. Šį kartą jo svajonė buvo gerokai didesnė. Jis sukūrė pirmąją visiškai sukomplektuotą „Honda“ transporto priemonę – „Type A“ motociklą.

Sukurtas dviračio pagrindu
Jo variklis buvo transformuotas karinio radijo siųstuvo generatorius. Motociklas per akimirksnį susilaukė komercinės sėkmės. Išsekus generatorių atsargoms, Soichiro sukūrė savo variklį. 1948 m. buvo įkurta „Honda Motor Co. Ltd“. Svajonė ėmė virsti tikrove.


 

ŽMONIŲ GALIA

Pirmasis „Honda“ automobilis

XX a. septintajame dešimtmetyje „Honda“ buvo didžiausia pasaulyje motociklų gamintoja. Klientų lūkesčiai dabar buvo didesni. Atsižvelgdamas į tai, 1962 m. Soichiro Honda sukūrė įspūdingą sportinio automobilio prototipą. Vos po metų jis buvo pradėtas gaminti kaip S500.

Plėtra
Norint patenkinti didėjančią paklausą, per dvejus metus reikėjo pastatyti naują gamyklą. Septintajame dešimtmetyje Soichiro Honda svajonė pildėsi su kaupu.

 

AMERIKIETIŠKA SVAJONĖ

Pasaulinė „Honda“ gamyba ir prekyba

1959 m. „Honda“ pirmą kartą pradėjo prekybą užsienio rinkoje, įkurdama savo bazę Los Andžele. Nauja japonų įmonė dabar tapo eksportuotoja. Amerikoje įsikūręs „Honda“ filialas greitai išgarsėjo dėl savo klasika tapusios septintojo dešimtmečio reklaminės kampanijos „Šauniausieji vairuoja „Honda“!“ („You meet the nicest people on a Honda“). (Tai tiesa...)

Skverbiantis į Europos rinką
1962 m. „Honda“ pranešė planuojanti pastatyti savo pirmąją gamyklą už Japonijos ribų – Alsto mieste Belgijoje. Ji buvo atidaryta po metų, ceremonijoje dalyvaujant pačiam Soichiro Honda. „Honda Motor Co. Ltd.“ tebuvo 15 metų, kai ji tapo pasauline bendrove.


 
 

„American Honda Motor Co. Inc.“ iš pradžių buvo įkurta kaip „Honda Super Cub“ modelių prekybos įmonė. Netrukus paaiškėjo, jog JAV rinkoje automobiliai yra paklausesni nei motociklai.

„Honda Civic“ buvo manevringas ekonomiškas automobilis, kuris iškart užkariavo Ameriką. Dėl priimtų naujų JAV taršos standartų jis galėjo sėkmingai konkuruoti su tuometiniais neekonomiškais automobiliais.

Mūsų nepamirštamas reklaminis šūkis padėjo padidinti legendinių „Honda Super Cub“ modelių pardavimo apimtį.

GIMĘS IŠ SVAJONIŲ

NSX: „Honda“ superautomobilis

XX a. devintajame dešimtmetyje „Honda“ jau buvo žinomas pasaulinis prekės ženklas. Ji išplėtė savo veiklos horizontus, nusprendusi sukurti nepriekaištingą superautomobilį. Anot projekto vadovo Shigeru Uehara, „suprojektuoti sportinį automobilį yra kiekvieno inžinieriaus svajonė“.

Atveriant duris į lenktynių pasaulį
Projektas buvo įgyvendintas devintajame dešimtmetyje kaip „New Sportscar-eXperimental“ arba NSX. Projekte aktyviai dalyvavo ir lenktynių pasaulio čempionas Ayrtonas Senna. 1989 m. pasirodžius NSX, kritikai buvo priblokšti. „Honda“ svajonių superautomobilis sukėlė daug bemiegių naktų konkurentams.


 
 

Su niekuo nesupainiojamas NSX – superautomobilis visais aspektais.

Tvirtumas ir lengvumas: originaliame NSX modelyje, kurio dizainas buvo įkvėptas „F-16“ reaktyvinio lėktuvo, pirmą kartą pasaulyje panaudotas pusiau monokokinio tipo aliumininis kėbulas.