„HONDA“ PASAULIS

„HONDA“ ISTORINIAI HEROJAI

Mūsų pasididžiavimas: pirmasis „Civic“ pasirodė XX a. aštuntajame dešimtmetyje. Pasirodžius 10 jo kartų, beveik 2000 žmonių kasdien perka naują automobilį.

 
 

Scroll

Automobiliai, dėl kurių tapome tokiais, kokie esame

„Įmonė labiausiai siejama ne su žmonėmis ar jos istorija, bet su gaminiais.“ Soichiro Honda

ANT KETURIŲ RATŲ

Septintasis dešimtmetis

Ar žinojote, kad mūsų pirmasis automobilis – T360 – buvo sunkvežimis? Tačiau mūsų antrasis automobilis S500 buvo naujas posūkis: mažo dviviečio rodsterio variklio sūkiai siekė 9500 aps./min., o jo išvystomas greitis buvo 130 km/h. Tai buvo keliams skirta S360 koncepcinio automobilio versija. Šis modelis su pažangia įranga – nuo nepriklausomos pakabos iki variklio su dviem paskirstymo velenais – buvo pranašesnis už pripažintus konkurentus.

„Honda“ efektas
Iš pradžių pardavimo apimtis buvo nedidelė, tačiau „Honda“ automobiliai sulaukė dėmesio. Po to, kai buvo parduota daugiau nei 100 000 T360 modelių, įvyko tikras proveržis „Honda“ istorijoje – pasirodė novatoriškas keleivinis automobilis N360. Nedidelis, bet labai patrauklus „Honda“ automobilis buvo mažas stebuklas, nutiesęs kelią mūsų aštuntojo dešimtmečio žvaigždės „Civic“ atsiradimui...

 

T360

PIRMASIS MŪSŲ AUTOMOBILIS XX A. SEPTINTAJAME DEŠIMTMETYJE BUVO SUNKVEŽIMIS. JIS SUSILAUKĖ DIDŽIULĖS SĖKMĖS – PARDUOTA PER 100 000 VNT.

Dailus sportinis „Honda“ automobilis S500 buvo tikra puristo svajonė. Jam pasirodžius, mes iškart sulaukėme pripažinimo.

GALINGAS TREJETAS

Aštuntasis dešimtmetis

XX a. aštuntasis dešimtmetis buvo efektingas. Tai buvo be galo sėkmingas „Honda“ laikotarpis. Mes pristatėme savo perkamiausią automobilį „Civic“ – tikrą šedevrą, užkariavusį visą pasaulį. Jis buvo ypač paklausus Amerikos rinkoje, nes buvo puiki atsvara vietiniams lėtiems ir neekonomiškiems dinozaurams.

Nepamirštami pardavimo rezultatai
Praėjus 46 metams, buvo parduota daugiau nei 24 mln. „Civic“ modelių. Šį „Honda“ flagmaną kasmet įsigyja 700 000 klientų. „Civic“ sėkmė aštuntajame dešimtmetyje padidino „Honda“ automobilių paklausą, todėl mes sukūrėme „Accord“ modelį. Mes pristatėme ir žavingą 2+2 kupė versiją, pavadintą „Prelude“. Ji taip pat susilaukė didžiulio atgarsio. Iš tiesų tai buvo tik mūsų pradžia...

 

Pirmasis „Civic“ automobilis buvo sumaniai suprojektuotas ir puikiai tiko to laiko rinkai.

Netrukus po „Civic“ sukūrėme „Accord“, dar vieną iškart palankiai sutiktą „Honda“ automobilį, kuris parduodamas ir šiandien.

DIDINGAS DEVINTASIS DEŠIMTMETIS

Devintasis dešimtmetis

Tai buvo didelių šukuosenų, plačių pečių ir aukštų apsukų dešimtmetis. Mūsų pašėlęs „Honda CRX 1.6i-16“ buvo maža sensacija, atskleidusi pasauliui VTEC variklio konstrukcijos paslaptis. Šiandien tai moderni klasika. Ir tai nebuvo paskutinė naujovė. „Honda Civic Shuttle“ buvo vienas pirmųjų pasaulyje minivenų, idealiai pritaikytų vežti keleiviams.

Legendos gimimas
Pasirodė mūsų naujas prabangus modelis „Legend“. JAV rinkoje jį pristatėme su nauju prekės ženklu – „Acura“. Tai buvo pirmasis pasaulyje japonų premium klasės prekės ženklas. Sukūrėme „Honda“ automobilį ir Europos rinkai – šeimyninį hečbeką „Concerto“. Jis buvo toks populiarus, kad nusprendėme jį gaminti vietoje.


 

VTEC TECHNOLOGIJA

DEVINTAJAME DEŠIMTMETYJE KELIAMS SKIRTAME AUTOMOBILYJE PANAUDOTAS PIRMASIS VARIKLIS SU KINTAMOJO VOŽTUVŲ VEIKIMO SISTEMA.

„Concerto“ buvo Europos rinkai sukurtas „Honda“ automobilis, svarbus mūsų partnerystės su BL darbo vaisius.

DEŠIMTOJO DEŠIMTMEČIO LEGENDOS

Dešimtasis dešimtmetis

Daugelį metų svajojome sukurti išskirtinių charakteristikų superautomobilį. Naujajame dešimtmetyje svajonė tapo realybe: nepakartojamas NSX, sukurtas padedant Ayrtonui Senna, privertė Europos konkurentus grįžti prie braižybos lentos. Tačiau mes ir toliau tvirtai stovėjome ant žemės: numatę tendencijų pokyčius visureigių segmente, mes pristatėme pažangų ir kompaktišką CR-V modelį. Šiandien jis yra perkamiausias pasaulyje visureigis.

„Type R“ gimimas
XX a. dešimtajame dešimtmetyje pristatėme seriją sportinių automobilių, pažymėtų lenktynes simbolizuojančiu „R“ ženkleliu, ir tokius modelius kaip „Civic Type R“ bei „Accord Type R“, prie kurių 1999 m. prisijungė „Honda“ rodsteris S2000. Mūsų pirmtako S500 atgaivinimas naujojo tūkstantmečio priešaušryje buvo puiki dovana 50-ojo „Honda“ jubiliejaus proga.

 

NSX buvo pirmasis „Honda“ superautomobilis, amžiams pakeitęs visą sportinių automobilių sektorių.

Šiandien „Honda Civic Type R“ vis dar puošia „Honda“ logotipas „H“, kuris reiškia akivaizdžią sąsają su lenktynių trasa.

„HONDA“ PLEČIA ERDVĘ

Naujasis tūkstantmetis

Novatoriškų mažų „Honda“ automobilių istorija prasidėjo XX a. septintajame dešimtmetyje. 2002 m. mes dar kartą pademonstravome savo neprilygstamą kūrybiškumą. Naujas „Jazz“ buvo mažas automobilis, savo erdvumu prilygstantis šeimyniniam automobiliui. Degalų baką įrengus po priekinėmis sėdynėmis, atsivėrė didesnė erdvė gale. Šią erdvę efektyviai panaudojome pritaikę naujas „Magic Seat“ sėdynes, kurias galima sulenkti, užversti ir nulenkti žemyn. Sėdynės dar niekuomet nebuvo tokios praktiškos. Tiems, kurie pageidavo didelės erdvės, bet nenorėjo dėl jos paaukoti dinaminių charakteristikų, mes pasiūlėme „Honda Stream“, sujungiantį sportinio kupė stilių ir minivenui būdingą universalumą.

Daugiau vietos
Mes niekada nenustojome svajoti. Tai patvirtina mūsų sukurtas keleivinis automobilis „Honda FR-V“ – juk šešios vietos yra geriau nei penkios. Be to, sumanūs vidaus sprendimai padėjo išvengti kompromiso tarp keleivių erdvės ir bagažinės. „Honda Insight“, priešingai, turi tik dvi sėdynes, tačiau tai niekam nekliuvo. Tai buvo pirmasis Europoje parduodamas hibridinis automobilis, pralenkęs savo laiką.

 

Kas sakė, kad mažuose automobiliuose yra mažai vietos? Erdviame „Jazz“ modelyje įrengėme sumanios konstrukcijos lankstomas sėdynes, pavadindami jas magiškomis – „Magic Seats“.

Mūsų pasirodęs mažylis visus pribloškė savo neįtikėtinai erdviu salonu.

ATGIMĘ NOVATORIAI IR TIKRI HEROJAI

Nuo 2010 m. iki šiandien

Visureigių perversmą pradėjome labai anksti. Galbūt per anksti. Mūsų 1999 m. HR-V modelis susilaukė visuotinio dėmesio, tačiau mums prireikė dešimt metų, kol pristatėme jo įpėdinį. 2015 m. atnaujinus pavadinimą, rinka buvo paruošta. Šiandien HR-V yra vienas perkamiausių pasaulyje kompaktiškų visureigių.

Didelis greitis
Modernizavome ir NSX superautomobilį, sukurdami hibridinį šedevrą. Mūsų dabartinis herojus yra sportinis 320 AG „Civic Type R“ – galingų kompaktiškų hečbekų karalius. Kaip yra sakęs Soichiro Honda, „mes turime teisę į beprotiškas svajones“.

 

Pirmosios kartos HR-V buvo pramintas „džiaugsmo mašina“.

Naujausias NSX – novatoriškas automobilis, kaip ir jo pirmtakas. Jis yra nepaprastai galingas ir gali būti varomas vien elektra.