Kalba Uždaryti

Spustelėkite, jei norite pakeisti kalbą

Inovacija

Smalsumo galia

Kad pakeistum nusistovėjusią tvarką, tereikia užduoti klausimą. Ar kas nors susimąstė, kodėl taip yra? Ar gali būti kitaip? Ar gali būti geriau?

Soichiro yra pasakęs: „Pranokti žmonių lūkesčius gali išradimas, originalumas ir naujas dizainas.“

Scroll

Trokštame kurti naujoves

Nuo pat pradžių „Honda“ svajones vertė kiekvienam tinkamomis naudoti ir gyvenimą gerinančiomis technologijomis. Visada labai džiaugiamės savo mąstymo rezultatais, net jei iš pradžių jie ir nėra sėkmingi.

Variklis „kaminas“

1947 m. Soichiro sukūrė savo pirmąjį variklį – „kaminą“. Tai buvo išradinga idėja... ir ankstyva nesėkmė.

Po savo pirmojo gaminio motorizuoto dviračio sėkmės Soichiro pajuto įkvėpimą žengti kitą žingsnį – sukurti naują variklį.

Pirmasis variklio prototipas buvo garsusis variklis „kaminas“. (Kodėl „kaminas“? Nes jis atrodė kaip kaminas!) Variklis buvo sukurtas siekiant sumažinti degalų sąnaudas ir padidinti galią, tačiau šio variklio tobulinimas buvo nutrauktas dar prieš pradedant jį gaminti. Vis dėlto variklio principai buvo pagrįsti ir ateityje būtų pasitvirtinę. Tai buvo pirmasis pavyzdys, atskleidęs, kaip „Honda“ nesėkmės patirtį sugeba išnaudoti ateities sėkmei pasiekti. 

Malonu susipažinti, ASIMO

2000-ųjų spalį pristatėme ASIMO, pažangiausią pasaulyje humanoidinį robotą

ASIMO – vienas labiausiai įkvepiančių mūsų projektų. Šis robotas humanoidas sukurtas būti daugiafunkciu mobiliuoju pagalbininku. Pavadinimas yra akronimas, šifruojamas kaip „Advanced Step in Innovative Mobility“ (žingsnis į priekį inovacinio mobilumo link). ASIMO eina ir bėga nuožulniais ir nelygiais paviršiais. Jis gali grakščiai pasisukti, lipti laiptais ir paimti daiktus. ASIMO netgi gali reaguoti į paprastas balso komandas ir atpažinti veidus. O naudodamasis savo kameros akimis ASIMO gali susidaryti aplinkos planą ir judėti tarp stacionarių ir judančių objektų.

Apdovanojimas atitenka…

„Honda“ pelno svarbius apdovanojimus už efektyvų energijos naudojimą.

Puikūs buvo 2002-ieji metai, leidę papildyti trofėjų lentyną. Tarptautiniuose metų variklio apdovanojimuose „Honda Motors“ pelnė apdovanojimus trijose kategorijose: už „Insight IMA“, „Civic Hybrid“ ir 2,0 litro variklį, sumontuotą sportiškajame S2000 modelyje. „Insight“ taip pat sulaukė specialaus Amerikos efektyvaus energijos naudojimo tarybos pripažinimo – šis modelis buvo išrinktas mažiausiai aplinką teršiančiu 2002 m. automobiliu. Tais pačiais metais „Honda“ pasiekė dar vieną proveržį – sukūrė FCX modelį, pirmąjį pasaulyje kuro elementus naudojantį automobilį, sertifikuotą kaip nulinės emisijos transporto priemonė.

„Honda“ svajonės įgauna sparnus

Nusprendėme, kad lėktuvai gali būti pigesni, efektyviau naudoti degalus ir mažiau teršti aplinką. Todėl pradėjome kurti lėktuvą, kuris atitiktų visus šiuos kriterijus. „HondaJet“ pradėjome kurti devintojo dešimtmečio viduryje, o 2003 m. gruodį lėktuvas pakilo savo pirmajam skrydžiui virš Šiaurės Karolinos (JAV). „HondaJet“ yra nedidelis eksperimentinis verslo klasės reaktyvinis lėktuvas, kaip galima tikėtis iš „Honda“, nepanašus į jokį kitą lėktuvą. Varikliai sumontuoti ant sparnų, o ne po jais, ir ši inovacija kartu su daugybe kitų leidžia „HondaJet“ pasiekti didesnį kreiserinį greitį, suvartoti mažiau degalų, o emisijos sudaro tik 40 proc. panašių orlaivių teršalų.

Malonesni varikliai

„Earth Dreams“ technologija pirmą kartą buvo įdiegta 2013 m. 1,6 i-DTEC dyzeliniame variklyje.

„Earth Dreams“ technologija – tai pavadinimas, kurį suteikėme savo naujos kartos varikliams ir pavarų dėžėms. Ši technologija padidina galią, tačiau sumažina poveikį aplinkai. Pirmasis masinės gamybos variklis, kuris visiškai atitinka šią idėją, yra Anglijoje gaminamas 1,6 i-DTEC dyzelinis variklis. Jis vairuotojams suteikia nepriekaištingą taupumo ir malonaus vairavimo derinį ir pirmą kartą buvo sumontuotas „Civic“, o 2014 m. pasiūlytas montuoti ir į CR-V modelį.

2014 m. 1,6 i-DTEC dyzelinis variklis buvo sumontuotas CR-V modelyje.

Lenktyniaukite su „Honda“

„Honda“ pakilimai ir nuosmukiai lenktynių trasoje.

Rytojaus „Honda“

Mums labai patinka svajoti apie ateities „Honda“. Tai patinka dar labiau, kai gaminti pradedami kai kurie ateities modeliai, kuriuos vairuosite jūs. Pristatome keletą naujausių ir ryškiausių idėjų, kurioms ateityje lemta tapti realybe.