HONDA F1

Nauja era

Seni geri laikai. Stebuklų metai. Auksinė era. „McLaren-Honda“ grįžta į devintąjį dešimtmetį. Dabar esame čia, kad dar kartą įeitume į F1 istoriją.

Scroll

Bandyti, tobulinti, kartoti, nesustoti.

Mūsų darbas niekada nesibaigia

Kad galėtume judėti į priekį: kurti idėjas, bandyti, klysti ir mokytis. Mums reikia naujų iššūkių. Jie mus įkvepia mąstyti taip, kaip niekada nemąstėme. „Formulė 1“ būtent tai ir daro. Tai didžiausias inžinerinis iššūkis, todėl mūsų darbas niekada nesibaigia. Be pabaigos. Mes nuolat siekiame būti geresni – šiek tiek galingesni, truputį efektyvesni. Lenktynių trasoje – tai skirtumas tarp tiesiog dalyvavimo ir siekio nugalėti, tarp pralaimėjimo ir pergalės. Pasibaigus lenktynėms esame pasiruošę viską pakartoti iš pradžių.

Sukurtas lenktynių trasoms ir įprastiems keliams

Šiais laikais kuriant F1 lenktyninį ir įprastą „Honda“ automobilį vadovaujamasi panašiais principais.

„Insight“ buvo pirmasis hibridinis automobilis, pristatytas JAV rinkoje.

2015 m. „Formulės 1“ sezone skatinamas variklio efektyvumas. Būtent tai mus ir paskatino sugrįžti į sportą. Tai reiškia, kad lenktynių trasoje pasiekti laimėjimai gali įkvėpti mūsų įprastus automobilius. Iššūkis tas pats – daugiau galios, mažiau degalų.

Naujo lygio efektyvumas

Visada siekėme išgauti kuo didesnę galią ir mažesnius energijos nuostolius, net ir kurdami tokius sportinius automobilius kaip NSX ir „Civic Type R“. Sugrįžę į moderniųjų technologijų F1 pasaulį, galime toliau aukščiausiu lygiu siekti galios ir efektyvumo, palaikyti lenktynių dvasią.

„Honda NSX“ yra superautomobilio galios ir hibridinės technologijos derinys.

Naujasis 1,6 litro V6 „Formulės 1“ variklis su turbina suderintas naudojant efektyvią, daugiau galios suteikiančią technologiją.